پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جاده

بهره برداری از 5 هزار راه تا پایان دولت در صورت تامین اعتبار

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ١١ هزار و ١٠٠ کیلومتر پروژه راهی در دست احداث داریم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر آن وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در جلسه امروز طرح های عمرانی نیمه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ تیر ۱۳۹۹

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ١١ هزار و ١٠٠ کیلومتر پروژه راهی در دست احداث داریم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر آن وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در جلسه امروز طرح های عمرانی نیمه کاره را معرفی کردم، ١١ هزار و ١٠٠ کیلومتر پروژه آزادراهی، راه اصلی، بزرگراه و راه آهن در دست احداث داریم که در صورت تامین اعتبار تا پایان دولت امکان بهره‌برداری از ٥ هزار کیلومتر آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع دوم بررسی وضعیت بازآفرینی شهری بود، گفت: لازم است با تمهیدات ویژه، حاشیه نشینی و بافت ناکارآمد شهری را به حداقل برسانیم، طرح مسکن ملی مورد حمایت مجلس است و با توجه به تامین زمین در محلات هدف امکان حل مشکل حاشیه‌نشینی وجود خواهد داشت.

وزیر راه از بررسی مدل‌های گوناگون تامین منابع مالی مسکن ملی خبر داد و گفت: درباره تامین مالی مسکن ملی لازم است که همه دستگاه‌ها همکاری کنند، بازار مسکن دچار التهاب و حباب است و طرح مسکن ملی می‌تواند این مشکل را حل کند و هم صدایی و حمایت همه را لازم داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش تقاضای سکونت روستایی ادامه داد: با مجلس رایزنی کردیم تا برای ساخت راه روستایی بودجه مناسبی در لایحه بودجه ١٤٠٠ تصویب شود و بتوانیم نقاط حادثه‌خیز را کاهش داده و راه‌های آسفالت را افزایش دهیم.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

افت 4.4 درصدی در جاده های برون شهری

چرا ولوو سرعت محصولاتش را محدود می کند؟

ترافیک سنگین در جاده هراز

جزئیات محدودیت های ترافیکی مسیرهای شمالی کشور

افت 50 درصدی استفاده از حمل و نقل مسافری بین شهری/ لزوم پرداخت هرچه سریعتر تسهیلات

ترافیک سنگین در مسیرهای ورودی به پایتخت/ کاهش 2.7 درصدی تردد بین استانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی