پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یارانه-پول

حذف یارانه به تسهیلات خرید خودرو ارتباطی ندارد

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد شایعه حذف یارانه اقشاری که از تسهیلات خرید خودرو استفاده کرده‌اند، گفت: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کرده‌اند، منتظر تماس باشند.  سید احمد میدری، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۹ آذر ۱۳۹۴

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رد شایعه حذف یارانه اقشاری که از تسهیلات خرید خودرو استفاده کرده‌اند، گفت: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه خود اعتراض کرده‌اند، منتظر تماس باشند.

 سید احمد میدری، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا یارانه افرادی که با استفاده از تسهیلات، خودرو خرید کرده‌اند حذف خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد.

به گزارش فارس، اخیرا شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر حذف یارانه خریداران خودرو با تسهیلات دولتی منتشر شده بود که این موضوع توسط معاون وزیر تکذیب شد.

میدری همچنین با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار نفر از یارانه‌بگیران از فهرست 75 میلیون نفری حذف شده‌اند، گفت: این روال طبق قانون ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در برخی خانواده‌ها فرزند دارای مغازه، مادر دارای خانه و پدر هم نیز املاک متعددی را دارد و با این حال برای حذف یارانه در سامانه اعتراض ثبت می‌کنند.

معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به این سوال که چه زمانی پاسخ به اعتراض دوم افراد داده می‌شود تاکید کرد: افرادی که برای بار دوم نسبت به حذف یارانه اعتراض می‌‌کنند، با آنها تماس گرفته می‌شود.

آغاز تحویل خودروهای تسهيلات 25 ميليون توسط ایران خودرو

تامین مالی فروش اقساطی خودرو توسط بانک مرکز انجام گرفت

دلیل عدم تحویل خودروهای با وام 25 میلیونی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی