پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو-نمایشگاه خودرو البرز

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (2)- جدیدترین محصولات مدیران خودرو در یک قاب

در ادامه بررسی نمایشگاه خودرو البرز، به غرفه مدیران خودرو میرسیم که با چیدمانی مناسب امکان بازدید از جدیدترین محصولات چری و ام وی ام را به بازدیدکنندگان می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-مدیران خودرو به عنوان تولید و عرضه کننده محصولات ام وی ام و چری در ایران شناخته می شود. این […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۶

در ادامه بررسی نمایشگاه خودرو البرز، به غرفه مدیران خودرو میرسیم که با چیدمانی مناسب امکان بازدید از جدیدترین محصولات چری و ام وی ام را به بازدیدکنندگان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-مدیران خودرو به عنوان تولید و عرضه کننده محصولات ام وی ام و چری در ایران شناخته می شود. این خودروساز انواع محصولات جدید چری و ام وی ام را به چهارمین دوره نمایشگاه خودرو البرز آورده تا بازدیدکنندگان بتوانند بیشتر با آن ها آشنا شوند. 2 نمایدگی مدیران خودرو در کرج نیز در این نمایشگاه حضور دارند و به بازدیدکنندگان شرایط متنوع فروش خودروهای این شرکت را ارائه می دهند.

چری تیگو 7، چری تیگو 5 فیس لیفت و چری آریزو 5 به عنوان جدیدترین محصولات چری در ایران شناخته می شوند که هر 3 در نمایشگاه البرز حضور دارند. تیگو 7 نخستین بار در نمایشگاه تهران به نمایش درآمد، اما مشخصات دقیقی از آن منتشر نشده بود. اما در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند به طور دقیق با این شاسی بلند جدید آشنا شوند.

تیگو 5 فیس لیفت نیز که مدت زیادی از معرفی آن نمی گذرد، در نمایشگاه حضور دارد.

جمع جدیدترین محصولات ام وی ام نیز در نمایشگاه البرز جمع است. ام وی ام X33 جدید، ام وی ام X22 و ام وی ام 315 اسپرت، ام وی ام های جدیدی هستند که در یک سال اخیر معرفی شده اند و به قول معروف داغ و داغ به نمایشگاه آمده اند.

نکته جالب توجه رنگ بندی محصولات مدیران خودرو در غرفه این شرکت است. این خودروها با رنگ هایی شاد، متنوع و جذاب به نمایش درآمده اند و نظر بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می کنند.

مدیران خودرو-نمایشگاه خودرو البرز

گزارش بررسی محصولات مختلف مدیران خودرو را در لینک های زیر بخوانید:

 

چالشی برای چینی های دست دوم/ گزارش تست جاده محصولات کارکرده مدیران خودرو

تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

 

نمایشگاه خودرو البرز اولین رویداد خودرویی سال 96

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

گزارش 3 از نمایشگاه خودرو ارومیه

فروش فوری اقساطی MVM X33S مدیران خودرو با شرایط منعطف(خرداد 96)

مشتریان مدیران خودرو به سفر چین می روند + قرعه کشی و برندگان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی