پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز ارتباط با مشتریان سایپا

تلاش سایپا برای تامین نظرات مشتریان

با بهره گیری از پتانسیلها و دانش به وجود آمده در مرکز ارتباط با مشتریان سایپا ، امکان تامین نظرات مشتریان به نحو قابل ملاحظه ای مهیا شده است. رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای طراحی خودرو مطابق با سلیقه مشتریان، گروه سایپا با توجه ویژه به درخواستها و تمایلات […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۶

با بهره گیری از پتانسیلها و دانش به وجود آمده در مرکز ارتباط با مشتریان سایپا ، امکان تامین نظرات مشتریان به نحو قابل ملاحظه ای مهیا شده است.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای طراحی خودرو مطابق با سلیقه مشتریان، گروه سایپا با توجه ویژه به درخواستها و تمایلات مشتریان، تمامی اهتمام خود را به کار بسته تا نظرات مصرف کننده نهایی را در طراحی مدل مفهومی اولیه منعکس و اجرا نماید.

به گزارش سایپا نیوز، عباس صفری با بیان مطلب فوق گفت: با بهره گیری از پتانسیلها و دانش به وجود آمده در مرکز ارتباط با مشتریان، امکان تامین نظرات مشتریان به نحو قابل ملاحظه ای مهیا شده است.

وی افزود: به منظور دستیابی بیشتر به اطلاعات دقیق مشتریان، مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با توسعه کانال های ارتباطی مشتریان  نظیر تماس با شماره تلفن 096550 مرکز تماس گروه سایپا، رایانامه، نمابر، پیامک، سایت و … همواره برای افزایش سهولت ارتباط مشتریان با این مرکز و دریافت دیدگاه ها و نظرات آنان تلاش می نماید.

مشاور مدیرعامل و رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در دوره جدید مدیریتی با رویکرد ارائه خدمات مطلوب و اهمیت پاسخگویی به مشتریان، با راه اندازی این مرکز و اجرای برنامه های کاربردی تلاش نموده تا ضمن رصد خواست ها، نیازها، مشکلات و پیشنهادات مشتریان و  بررسی  آن ها طی فرایندهای مرتبط، در راستای تامین نظرات و خواسته های مشتریان اقدامات اصلاحی و ریشه ای انجام دهد.

صفری گفت: اکنون به خوبی میتوان تغییر رویکرد و نگرش تمامی اجزاء گروه بزرگ خودروسازی سایپا را در شناخت سلائق و تامین خواسته های مشتریان ایرانی و نیاز بازارهای صادراتی و حرکت به سمت ارائه محصولاتی منطبق بر دانش طراحی روز در خودروهای جدید  شرکتهای خودرو سازی گروه سایپا و  آثار و نتایج   آن را نیز در  ارتقاء فروش خودرو و خدمات  و جلب اطمینان و توجه مشتری در طرح خواسته ها  از طریق مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا  مشاهده نمود.

در این میان مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا با ردیابی مشکلات مشتریان در حوزه های فروش، کیفیت  و خدمات پس از فروش، مکانیزم هایی را درنظر گرفته تا بخشهای مختلف گروه سایپا نسبت به تکریم مشتریان و تامین رضایت آنان احساس مسئولیت نموده و با انجام فعالیتهای موثر، مشتریان فعلی در استفاده از محصولات سایپا کماکان وفادار باقی بمانند.

صفری خاطر نشان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان گروه سایپا در راستای سیاست های کلی این گروه، همواره تمام توان خود را برای ارتقای شاخص رضایت مندی مشتریان بکار بسته است تا مسائل و مشکلات ساده و پیچیده در قالب فرایندهای مختلف با محوریت فروش و خدمات پس از فروش، خدمات دوران گارانتی و وارانتی و ارتقای کیفیت در بسترهای لازم بررسی شده و در اسرع وقت اقدام های مناسب صورت گیرد.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: صنعت خودرو به دلیل فاصله جدی با شاخص های جهانی در حوزه خدمات به مشتریان، ناگزیر است به منظور جبران عقب ماندگی در این حوزه ، ضمن ارتقای کیفیت محصولات، به نیازها و خواسته های مشتریان توجه بنیادی و اساسی نماید.  گروه خودروسازی سایپا نشان داد که در این مسیر عزم خود را جزم کرده تا مشتریان و دارندگان خودروهای گروه سایپا از طعم شیرین برخورداری از محصولات متنوع با کیفیت مطلوب و خدمات گسترده پس از فروش مناسب بهره مند شوند.

 

تیبا جای پراید را می گیرد

جانشین نیسان وانت از کجا می آید؟

خرید سراتو آپشنال با پیش پرداخت 40 میلیون (تیر 96)

واگذاری 5 هزار وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد

تجهیز ناوگان سوخت رسانی کشور به کیت ایمنی ADR

لحظه شماری برای عرضه کوییک در بازار

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی