پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خرید خودرو

بازنشستگان می توانند خودروهای تولید داخل را قسطی بخرند

  معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای طرحی خبر داد که بازنشستگان می توانند برای خرید خودروهای تولید داخل به صورت قسطی با سود کمتر ثبت نام کنند. به نقل از واحد مرکزی ، محمود شهشهانی پور  از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن، بازنشستگان می توانند از هفته آینده […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۶

 

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از اجرای طرحی خبر داد که بازنشستگان می توانند برای خرید خودروهای تولید داخل به صورت قسطی با سود کمتر ثبت نام کنند.

به نقل از واحد مرکزی ، محمود شهشهانی پور  از اجرای طرحی خبر داد که براساس آن، بازنشستگان می توانند از هفته آینده با مراجعه به سامانه این صندوق برای دریافت خودروی قسطی با سود کمتر از موارد مشابه با سایر شرکت های لیزینگ ثبت نام کنند.

معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری؛ سود پیش بینی شده برای فروش خودروی قسطی به بازنشستگان را کمتر از 16 درصد دانست و گفت: با توجه به محدودیت این نوع خودروها ، درصورت استقبال بازنشستگان از این طرح واگذاری ها بصورت قرعه کشی انجام می شود.

وی به تفاهم نامه همکاری با ایران خودرو برای فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان اشاره کرد و افزود : براساس این تفاهم نامه ، صندوق بازنشستگی کشوری موظف شده است مبلغ پیش بینی شده را در صورت ناتوانی بازنشستگان برای پرداخت از حقوق انان کسر کند.

شهشهانی پور با بیان اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال تصمیم گرفته است بازنشستگان تحت پوشش این صندوق را از خدمات لیزینگ بهره مند کند وظیفه اجرای این طرح را برعهده شرکت «لیزینگ آتیه صبا» که صد درصد سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است دانست و افزود: این شرکت در نظر دارد تعداد محدودی خودرو را با شرایط لیزینگ با نرخ سود پایین تراز بازار به بازنشستگان متقاضی واگذار کند.

فروش اقساطی سمند LX (شهریور 96)

فروش نقدی و اقساطی چری آریزو 5 اکسلنت (مرداد 96)

فروش اقساطی وانت کاپرا دو دیفرانسیل (شهریور 96)

فروش هیوندا سوناتا با اقساط 12 ماهه (مرداد 96)

فروش لیفان 820 ویژه نیمه دوم مرداد (مرداد 96)

فروش جک J5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم مرداد (مرداد 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی