پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ستاره ایران_نمایشگاه مرکزی بنز

آموزش نیروهای ستاره ایران توسط دایملر

آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر ، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است. مدیرعامل شرکت ستاره ایران  همزمان با امضای قرار داد ایران خودرو و بنز در حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا […]

سهیل زنگنه
جمعه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۶

آموزش نیروهای شبکه خدمات پس از فروش توسط دایملر ، از رویکردهای اخیر شرکت ستاره ایران است.

مدیرعامل شرکت ستاره ایران  همزمان با امضای قرار داد ایران خودرو و بنز در حوزه خودروهای تجاری گفت: با ايجاد آمادگي در شبكه خدمات پس از فروش و آموزش نيروها، خدمات گارانتي و پس از فروش ارتقا پیدا می کند.

غلامرضا رزازی افزود: قطعات يدكي مورد نياز خريداري شده و تا پايان سال نيز خريد بيش از يك و نيم ميليون دلار قطعه از شركت مادر پيش بيني شده است. كليه نمايندگي ها نیز بايد با استانداردها و ساختار دايملر هماهنگ باشند.

وي با بيان اين كه هم اكنون 10نمايندگي در مراكز استان ها درحال فعاليت هستند، اظهار كرد: توسعه كمي نمايندگي ها در سراسر كشور و مراكز استان ها از اهداف ستاره ايران است كه با افزايش عرضه محصول به بازار محقق خواهد شد.

مديرعامل ستاره ايران تصريح كرد: با از سرگيري همكاري ها ميان ستاره ايران و دايملر پس از برجام، فروش و خدمات پس از فروش محصولات دايملر در بخش سواري به صورت انحصاري در اختيار شركت ستاره ايران قرار گرفت و قرارداد و تفاهم نامه برای تولید و فروش نیز در سال گذشته به امضا رسید

منبع: ایکو پرس

همکاری ایران خودرو و مرسدس بنز در قالب شرکت مشترک

خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنان در مسیر پیشرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی