پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای توسان 2017

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران در آبان ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور (آبان 96) : بررسی اجمالی توسان 2017 : هیوندای برای توسان جدید 2 پیشرانه ۲ لیتری GDI با سیستم تزریق مستقیم سوخت […]

امیر
سه شنبه - ۲ آبان ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران در آبان ماه سال جاری طبق شرح و جدول ذیل اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور (آبان 96) :

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات آسان موتور (آبان 96)

بررسی اجمالی توسان 2017 :

هیوندای برای توسان جدید 2 پیشرانه ۲ لیتری GDI با سیستم تزریق مستقیم سوخت و گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو که با گیرباکس ۷ سرعته دوبل‌کلاچ جفت می‌شود را در نظر گرفته است.

توسان‌های عرضه شده در ایران از پیشرانه ۲ لیتری GDI برخوردارند که علی‌رغم حجم کم‌تر نسبت به قبل، قدرت مناسبی تولید می‌کند. این پیشرانه ۱۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۰۴ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که نسبت اسب‌بخار به ازای هر لیتر را به ۸۲ افزایش داده. با این تفاوت که مصرف سوخت کم‌تری نسبت به قبل دارد و با باک ۶۵ لیتری مسافت بیشتری را طی می‌کند.
شتاب توسان جدید به لطف گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک با عملکرد قابل تحسین و دقیق و کاهش وزن ۷۲ کیلوگرمی نسبت به قبل، مناسب است. هماهنگی جعبه‌دنده و موتور نیز بارها در طول حرکت نظر راننده را به خودش جلب می‌کند و بهتر از قبل است.
علی‌رغم سیستم تعلیق مستقل در چهارچرخ و بازنگری‌های انجام شده، سواری توسان جدید مثل قبل کمی تکان دارد و برای کسانی که به دنبال راحتی مطلق هستند چندان راحت نیست.

امکانات هیوندای النترا 2018 :

پوشش چرمی صندلی ها و فرمان-صندلی های برقی جلو- گرمکن صندلی های جلو (گرمکن صندلی های عقب و فرمان در مدل فول9-استارت دکه ای- ورود بدون کلید- دوربین دید عقب-سیستم حافظه یکپارچه صندلی راننده- نمایشگر 7 اینچی لمسی (8 اینچی در مدل فول آپشن)-کروز کنترل هوشمند-تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان-تهویه مطبوع خودکار- سیستم کنترل پایداری-فرمان سه حالته-گرمکن آیینه ها-ترمز اضطراری-کیسه هوای زانوی راننهده- کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای-هشدار حرکت بین خطوط-سیستم هشدار نقطه کور- سانروف برقی-چراغ های اتوماتیک

پیش فروش و فروش نقدی محصولات هیوندایی کرمان موتور (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی مزدا 3 FL (آبان 96)

قیمت جدید محصولات لیفان و جک کرمان موتور (آبان 96)

فروش نقدی و اقساطی محصولات لیفان و جک کرمان موتور (آبان 96)

هیوندای سوناتا 2018 پشت درهای بازار ایران

فروش نقدی و اقساطی محصولات شاسی بلند ایران خودرو (آبان 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی