پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندو نوریس در فرمول یک (1)

لندو نوریس، راننده 18 ساله به تیم فرمول یک مک لارن پیوست

تیم فرمول یک مک لارن اعلام کرده است که لندو نوریس، راننده جوان 18 ساله سال بعد به این تیم خواهد پیوست. او جایگزین استوفل وندورن، راننده بلژیکی این تیم خواهد شد. هم چنین با خداحافظی فرناندو آلونسو از فرمول یک، کارلوس ساینز جانشین او شد تا تیم مک لارن سال آتی، دو راننده جوان […]

ارشیا
چهارشنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

تیم فرمول یک مک لارن اعلام کرده است که لندو نوریس، راننده جوان 18 ساله سال بعد به این تیم خواهد پیوست. او جایگزین استوفل وندورن، راننده بلژیکی این تیم خواهد شد. هم چنین با خداحافظی فرناندو آلونسو از فرمول یک، کارلوس ساینز جانشین او شد تا تیم مک لارن سال آتی، دو راننده جوان را در لاین آپ خود داشته باشد.

لندو نوریس در فرمول یک (3)

با جدایی استوفل وندورن از تیم مک لارن، دو گزینه سائوبر و تورو روسو برای او وجود دارند. لندو نوریس در این فصل هم به عنوان راننده ذخیره عضو تیم مک لارن بود. او هم چنین در مسابقات قهرمانی فرمول 2 هم شرکت می کند و هم اکنون در رتبه دوم برترین راننده ها قرار دارد. قبل از پیوستن به تیم مک لارن، نوریس در مسابقات اتوموبیلرانی جوانان مقام های متعددی را بدست آورد. قهرمانی در مسابقات فرمول رنو، قهرمانی در مسابقات تویوتا و 5 مقام قهرمانی در کارتینگ از مهم ترین عناوین کسب شده توسط لندو نوریس است. لندو نوریس در یک پیام عنوان کرد: انتخاب شدن به عنوان راننده تیم مک لارن، برای من مثل تحقق آرزوهایم است.

لندو نوریس در فرمول یک (4)

تیم فرمول یک مک لارن اخیرا با ناکامی های متعددی روبرو شده است. این تیم برای فصل جدید با شرکت رنو برای ساخت موتور قرار داد بسته است. هم چنین استفاده از دو راننده جوان با نام های لندو نوریس و کارلوس ساینز هم این تیم را بیش از پیش به آینده امیدوار می کند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کیمی رایکونن رکورد سریع ترین دور تاریخ فرمول یک را شکست!

گزارش فرمول یک بلژیک / پیروزی فتل و تصادف وحشتناک لکرلک و آلونسو

کارت ایرتون سنا ، راننده افسانه ای فرمول یک به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی