پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 GT2 RS Clubsport (5)

معرفی 911 GT2 RS Clubsport در لس آنجلس / هیولای 700 اسب بخاری پورشه

کمپانی پورشه که در نمایشگاه لس آنجلس با معرفی 911 جدید تحسین همگان را برانگیخته است، این بار نمونه ای بر پایه GT2 RS فعلی را معرفی کرده تا نشان بدهد نسل فعلی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این نمونه Clubsport نام دارد و با قدرت 700 اسب بخاری خود، اسلحه ای مخصوص […]

ارشیا
شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

کمپانی پورشه که در نمایشگاه لس آنجلس با معرفی 911 جدید تحسین همگان را برانگیخته است، این بار نمونه ای بر پایه GT2 RS فعلی را معرفی کرده تا نشان بدهد نسل فعلی هم حرف های زیادی برای گفتن دارد. این نمونه Clubsport نام دارد و با قدرت 700 اسب بخاری خود، اسلحه ای مخصوص پیست خواهد بود.

پورشه 911 GT2 RS Clubsport (15)

اکنون نمونه مسابقه ای 911 GT2 RS Clubsport با موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر تویین توربو خود 700 اسب بخار قدرت تولید می کند. انتقال قدرت هم به وسیله گیرباکس 7 سرعته دو کلاچه انتقال می یابد و به لاستیک های 310 میلی متری عقب می رسد. کلیپرهای ترمز 6 پیستون به همراه دیسک ترمز 15 اینچی هم وظیفه متوقف کردن خودرو را بر عهده دارند.

پورشه 911 GT2 RS Clubsport (11)

وزن این خودرو هم اکنون به لطف استفاده از قطعات کم وزن در بدنه، به 1390 کیلوگرم رسیده است. از آنجایی که این خودرو مخصوص پیست طراحی شده است، سیستم های کنترل پایداری و ترکشن کنترل وظیفه چسبندگی خودرو را بر عهده دارند. در قسمت کابین خودرو، فضای کاملا مسابقه ای برقرار است. تنها یک صندلی برای راننده در نظر گرفته شده است و یک رول کیج بزرگ در قسمت عقبی نصب شده است.

پورشه 911 GT2 RS Clubsport (12)

فرمان فیبر کربنی و صفحه نمایش دیجیتالی از نمونه GT3 R به عاریه گرفته شده است. علاوه بر این کمربند 6 نقطه ای هم به خوبی راننده را در آغوش می گیرد. بر خلاف دیگر خودروهای مسابقه ای، نمونه کلاب اسپرت از سیستم تهویه هوا هم برخوردار است. کمپانی پورشه تنها 200 نمونه از این خودرو را خواهد ساخت که می توانند در مسابقات و برنامه های مختلف کمپانی پورشه شرکت کنند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

جیپ گلادیاتور به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

نسل جدید مزدا 3 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی