پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودروی برقی یاس

یاس، اولین خودروی برقی تولید شده در دانشگاه علم و صنعت

دانشگاه علم و صنعت اولین خودروی برقی خود را تولید کرده و آن را یاس نامیده است. این خودرو روز سه شنبه و در جریان برگزاری اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین رونمایی می شود. یاس، خودروی الکتریکی شهری طراحی شده توسط پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت است که فاز طراحی آن […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۷

دانشگاه علم و صنعت اولین خودروی برقی خود را تولید کرده و آن را یاس نامیده است. این خودرو روز سه شنبه و در جریان برگزاری اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین رونمایی می شود.

یاس، خودروی الکتریکی شهری طراحی شده توسط پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت است که فاز طراحی آن به پایان رسیده و آماده ساخت نمونه و تولید است.

به گفته غلامرضا مولایی منش دبیر اولین همایش بین المللی قوای محرکه نوین این خودرو مناسب برای حمل و نقل شهری است که دارای ظرفیت دو سرنشین بوده و راهکار مناسبی برای کاهش آلودگی و ترافیک شهری به شمار می رود. حداکثر سرعت این خودرو ۴۵ کیلومتر در ساعت بوده و با یک بار شارژ باتری قادر به پیمودن ۱۰۰ کیلومتر است.

مراسم رونمایی از این خودرو روز سه شنبه هفتم اسفند ماه با حضور «یکه زارع» مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «منطقی» رئیس ستاد حمل و  نقل پیشرفته کشور، «ذاکری» رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران، برخی مدیران ارشد صنعت خودروی کشور، تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور و دانشگاه های برتر کانادا و آمریکا در پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

آرمان‌شهر خودروهای آینده ؛ ترسناک و غیر قابل پیش‌بینی

چین به دنبال فتح بازار خودروهای برقی است

افزایش چشمگیر فروش خودروهای برقی

تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی در سال 98 افزایش می یابد

کمک نقدی ۲.۵ میلیون تومانی به خریداران موتورسیکلت های برقی + نحوه پرداخت

کوتاهی وزارت صنعت برای توسعه موتورسیکلت های برقی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی