پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایندگی ایران خودرو-ایساکو

ایران خودرو در قله رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

ایران خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد. بر اساس آخرین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال جاري، رکورد امتیاز شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایران خودرو شکسته شد و این شرکت باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد. […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

ایران خودرو رکورددار بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش شد.

بر اساس آخرین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در دی ماه سال جاري، رکورد امتیاز شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش توسط ایران خودرو شکسته شد و این شرکت باز هم در بین خودروسازان داخلی صدرنشین شد.

معاون خدمات پس از فروش اين شركت با اعلام این مطلب گفت: طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، امتیاز شاخص رضایت مشتریان شرکت ایران‌خودرو، در چندین دوره اخیر به صورت مستمر رشد داشته و در دی ماه سال جاری با 13 امتیاز صعود نسبت به مدت مشابه، به عدد 762 رسیده و با کسب این امتیاز برای نخستین بار رکورد شاخص رضایت مشتریانِ حوزه خدمات پس از فروش را در بین شرکت‌های داخلی پشت سرگذاشته است.

شهريار سلطاني با تاکید بر این‌که بالاترین امتیاز رضایت مشتری توسط شرکت بازرسی، عدد 1000 تعریف شده است، گفت: کسب هر «یک» امتیاز در رده‌های بالای امتیاز 700 به معنی تلاش صد چندان در مجموعه‌های خدمات پس از فروش خودروسازان است و رشد 13 امتیازی شرکت ایساکو در طی یک سال در این حوزه، به مفهومِ عارضه‌یابی نقاط قابل بهبود، برنامه‌ریزی بسیار دقیق برای گذر از این نقصان‌ها و کوشش شبانه‌روزی برای اجرای برنامه‌های ارتقاء سطح خدمات، در راستای افزایش رضایت مشتریان است.

وي افزود: کسب امتیازات فوق، ادراک مشتریان در خصوص خدمات دریافت شده از نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو است و این نتایج در حالی به دست آمده که افزایش رضایت مشتریان در ماه‌های اخیر، به دلیل فضای موجود و کمبودها و تنگناها، بسیار دشوارتر از پیش بوده؛ همچنین این پیشرفت صحه‌ای بر تلاش چند برابری شرکت ایساکو و گام بلندی در حوزه مشتری‌مداری بوده است.

معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص عوامل دخیل در رشد رضایت مشتریان این شرکت گفت: طرح عارضه‌یابي موارد نارضايتي مشتريان و تبدیل آن به رویه‌های بهبود، اجراي طرح پیگیری مشتریان (follow up)، بهینه‌سازی استاندارد خدمات در راستای رعایت اصول مشتری‌مداری، پیاده‌سازی فرآیندهای نظارت سیستمی بر عملیات تعمیرگاهی و کنترل و کاهش زمان پذیرش تا ترخیص خودرو، از جمله این علل بوده است.

وی در پایان از سایر علل موفقیت این شرکت یاد کرد و گفت: پیگیری و عارضه‌یابی مراجعات تکراری خودروها به شبکه نمایندگی‌ها و کنترل کیفیت تعمیرات انجام شده از سایر دلایل مهم بهبود مستمر رضایت مشتریان از شرکت ایساکو بوده و امید است با برنامه‌های نوینی که در حوزه خدمات پس از فروش در دست اقدام داریم، بتوانیم به هدف اصلی شرکت ایران خودرو که کسب حداکثر رضایت مشتریان است دست یابیم.

استقبال ایران خودرو از ایده های طراحی خودرو

پیش فروش های اخیر ایران خودرو تاثیری روی سرعت تحویل تعهدات معوق ندارد

ایران خودرو در بهمن ماه 30 هزار خودرو به مشتریان تحویل داد

حذف رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی عقب از پژو پارس LX

آموزش کارشناسان نماینده ایران خودرو در آذربایجان توسط ایساکو

با اپلیکیشن سرویس در محل محصولات ایران خودرو آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی