پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید کرمان موتور

شفاف سازی کرمان موتور برای ارز دولتی دریافت شده

بخش قابل توجهی از ارز دولتی دریافتی شرکت کرمان موتور مربوط به تسویه گشایش اعتبارات اسنادی مدت دار برای قطعات خریداری شده در شش ماهه دوم سال 1396 بوده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو پیرو اعلام لیست گیرندگان ارز دولتی با نرخ 42000 ریالی توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و فضا سازی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

بخش قابل توجهی از ارز دولتی دریافتی شرکت کرمان موتور مربوط به تسویه گشایش اعتبارات اسنادی مدت دار برای قطعات خریداری شده در شش ماهه دوم سال 1396 بوده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

پیرو اعلام لیست گیرندگان ارز دولتی با نرخ 42000 ریالی توسط بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و فضا سازی های انجام شده در فضای مجازی كه با اهداف خاص و تحریك افكار عمومی و ضربه زدن به اعتماد مردم صورت گرفته است.

شركت كرمان موتور به منظور تنویر افكار عمومی اعلام کرد: عمده ارزهای دولتی دریافت شده در 5 ماه ابتدایی سال 1397 مربوط به تسویه گشایش اعتبارات اسنادی مدت دار برای قطعات خریداری شده در شش ماهه دوم سال 1396 بوده و تمامي خودروهاي توليد شده طي مدت مذكور به مشتريان با قيمت هاي همان زمان تحويل گرديده است.

ضمناً براي آگاهي مردم عزيز به اطلاع مي رساند تمام خودروهاي تحويل شده در سال 1397 به مشتريان عزيز با قيمت هاي محاسباتي بر مبناي ارز دولتي بوده و علي رغم اينكه گشايش اعتبارات اسنادي با نرخ دولتي انجام گرديده و بانك مركزي متعهد به فروش ارز با نرخ مذكور بوده است ليكن در زمان تسويه حساب شامل ارز نيمايي گشته و مابه التفاوت آن توسط بانك مركزي اخذ گرديده است كه البته مورد اعتراض شديد اين شركت بوده اما تاكنون پيگيري ها به نتيجه نرسيده و باعث تحميل زيان چند هزار ميليارد ريالي به اين شركت گرديده است.

لذا انتظار مي رود بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران در ارائه اطلاعات بصورت دقيق تر و با توضيحات كامل اقدام نمايد تا از سوء استفاده افراد بدخواه جلوگيري گردد.

انتهای پیام/

مدرن سازی میانه بازار/ مقایسه چری آریزو۵، بسترن B30، برلیانس H330 و جک J4

پنجه در پنجه!/ جک S5 بخریم یا چری تیگو5 ؟

جک با S3 مدل 2019 زبان طراحی خود را متحول کرد

پنجمین ستاره/ نگاهی به جک S5 اتوماتیک و مزیت های آن نسبت به رقبا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی