پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس

سایپا در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس دست پر به میدان می آید

گروه خودروسازی سایپا در هشتمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX ۲۰۱۹) شرکت خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX ۲۰۱۹) با ارائه محتوا و شرکت در پنل تخصصی در 6 محور مربوط به حوزه خودروسازی، ضمن معرفی اقدامات خود در پویش ملی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

گروه خودروسازی سایپا در هشتمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX ۲۰۱۹) شرکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX ۲۰۱۹) با ارائه محتوا و شرکت در پنل تخصصی در 6 محور مربوط به حوزه خودروسازی، ضمن معرفی اقدامات خود در پویش ملی بومی‌سازی قطعات محصولات گروه سایپا، نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در زمینه افزایش عمق داخلی‌سازی محصولات اقدام کند.

انجام مذاکرات تخصصی با سایر شرکت‌کنندگان و مجموعه‌های علاقه‌مند به مشارکت و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرویی، استفاده از ظرفیت مرکز فنی بازار ملی ایران برای معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها و مطالعه و بررسی نحوه حمایت‌ مالی از این شرکت‌ها از دیگر اهداف گروه خودروسازی سایپا برای شرکت در این نمایشگاه خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود بیش از 8 هزار نفر از متخصصان و نقش‌آفرینان مختلف اکوسیستم استارتاپی به‌همراه چندین هیأت تجاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.

این نمایشگاه از 19 تا 22 خردادماه جاری برگزار خواهد شد و غرفه گروه خودروسازی سایپا در سالن خلیج فارس واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نوسانات نرخ ارز علت التهابات اخیر بازار خودرو

بيش از 50 درصد سهم بازار خودرو به سايپا رسيد

فروش تسهيلاتی سايپا همچنان ادامه دارد

خبر خوش آقای قائم مقام به مشتریان سایپا / بازگشت میزان تولید سایپا به دوران قبل از تحریم ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی