پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

ایران خودرو یکه تاز میدان تولید خودروهای سواری

گروه صنعتی ایران خودرو با تولید بیش از ۶۱ هزار دستگاه خودرو سواری و وانت از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، همچنان در تامین خودرو بازار در این بخش پیشتاز است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایران خودرو توانسته در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 40 هزار و 302 دستگاه خودرو سواری و […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو با تولید بیش از ۶۱ هزار دستگاه خودرو سواری و وانت از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت ماه، همچنان در تامین خودرو بازار در این بخش پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایران خودرو توانسته در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد 40 هزار و 302 دستگاه خودرو سواری و وانت تولید کند و مانند همیشه در تامین نیاز مشتریان در بازار پیشتاز و نخستین باشد.
برمبنای این گزارش،‌ گروه صنعتی ایران خودرو در مجموع از آغاز سال کاری 98 تا پایان اردیبهشت ماه تعداد 61 هزار و 631 دستگاه خودرو سواری و وانت تولید کرده است.

تولید این تعداد درحالی محقق شده که ایران خودرو با مشکلات متعددی در زمینه تامین و تولید روبرو بوده اما در نهایت توانسته با برنامه ریزی، همراهی و مشارکت قطعه سازان با شرایط تحمیلی ناشی از تحریم مقابله کرده و سبب رونق تولید در زنجیره تولید خودرو کشور شود.

ایران خودرو در صدد است تا با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان و سازندگان توانمند کشور، تیراژ تولید را افزایش داده و با عرضه مستمر خودرو به بازار، در مسیر متعادل سازی بازار گام بردارد.

انتهای پیام/

خودروسازان با کمبود قطعه مواجه هستند

ایران خودرو 16 هزار خودروی ناقص را تکمیل و به مشتریان تحویل داد

افزایش 5 برابری سهم ایران خودرو دیزل در بازار خودروهای تجاری و سنگین

دستورالعمل قیمت گذاری خودرو در مراحل پایانی ابلاغ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی