پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

پای مترو به نمایشگاه بین المللی هم باز می شود

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شرکت نمایشگاه های بین المللی تفاهم نامه ای به منظور راه اندازی ایستگاه مترو در نمایشگاه بین المللی تهران منعقد کردند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ خرداد ۱۳۹۸

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و شرکت نمایشگاه های بین المللی تفاهم نامه ای به منظور راه اندازی ایستگاه مترو در نمایشگاه بین المللی تهران منعقد کردند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

علی امام مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در بازدید از هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته و غرفه این شرکت با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و همچنین شرکت نمایشگاه بین الملی، گفت: مقدمات لازم برای نهایی شدن انعقاد و امضای قرارداد دوجانبه برای اتصال نمایشگاه بین المللی به شبکه مترو از طریق اتصال خط یک به خط هفت فراهم آماده شده است.

وی با توجه به اینکه موضوع راه اندازی ایستگاه مترو در نمایشگاه بین المللی از گذشته مطرح بوده است  بیان کرد: خوشبختانه در مدیریت جدید نمایشگاه به این موضوع اهتمام ویژه ای شده است.

امام با بیان این مطلب که در بازنگری طرح جامع حمل و نقل ریلی نیز به ضرورت عبور ایستگاه مترو از نمایشگاه اشاره شده افزود: امیدواریم از طریق سرمایه گذاران شرکت نمایشگاه بین المللی بتوان منابع مالی را در این خصوص تامین کرد.

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، تصریح کرد: در صورت تامین منابع مالی و عدم وجود مشکلاتی در این زمینه در بهترین شرایط می‌توان ظرف دو تا سه سال آینده شاهد راه اندازی این ایستگاه و اتصال نمایشگاه بین المللی به شبکه مترو بود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تدابیری اتخاذ بشود تا شهروندان این محدوده و سایر علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه بین المللی از نعمت مترو برخوردار شوند، تصریح کرد: صنعت حمل و نقل ریلی جزو صنایع بسیار مهم و رو به رو رشد به شمار می آید که در این میان مترو به خاطر سرعت و کم هزینه بودن از جایگاه ویژه تری برخوردار است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

چرا آلاینده ازن در هوای تهران طی 2 سال اخیر افزایش یافته است؟

لزوم تکمیل فضاهای پشتیبان خطوط مترو تهران

پیشرفت 95 درصدی ایستگاه متروی بسیج

الزام رانندگان اتوبوس پایتخت به روشن کردن کولر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی