پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو

مترو نمایشگاه بین المللی تهران در چه مرحله ای قرار دارد؟

به گفته ی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، مترو نمایشگاه بین المللی تهران در خط 10 که یکی از 4 خط جدید مترو بوده جانمایی شده که در صورت تامین مالی به موقع محدوده غربی آن در بازه زمانی 5 ساله به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی امام […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

به گفته ی مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه، مترو نمایشگاه بین المللی تهران در خط 10 که یکی از 4 خط جدید مترو بوده جانمایی شده که در صورت تامین مالی به موقع محدوده غربی آن در بازه زمانی 5 ساله به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به تفاهم نامه اخیر امضا شده میان شرکت مترو و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اظهار کرد: خط 10 مترو از 4 خط جدیدی است که در دستورالعمل احداث قرار گرفته و ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی تهران هم در این خط، شرقی غربی مترو در شمال تهران جانمایی شده است.

وی با توجه به تعهدات شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برای احداث ایستگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در این تفاهمنامه متعهد شده است که زمین را برای احداث ایستگاه در اختیار مترو قرار دهد و علاوه بر آن سرمایه‌گذار احداث این ایستگاه را به شرکت مترو تهران و حومه معرفی کند.

وی اشاره کرد: اگر شرایط تامین مالی این پروژه انجام شود، در بازه زمانی 5 ساله، محدوده غربی خط 10 که ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی هم در آن قرار دارد و شامل 20 کیلومتر می‌شود، به بهره‌برداری خواهد رسید.

روز چهارشنبه 26 تیرماه تفاهمنامه‌ای میان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری منطقه یک و مترو تهران منعقد شد تا بر اساس توافقات صورت‌گرفته، نمایشگاه بین‌المللی تهران به سیستم حمل‌ونقل مترو تهران متصل شود.

احداث این ایستگاه مترو و اتصال نمایشگاه بین‌المللی به سیستم حمل‌ونقل قطار شهری باعث می‌شود تا علاوه بر دسترسی آسان بازدیدکنندگان به نمایشگاه، روانسازی ترافیک در معابر بزرگراهی حاشیه نمایشگاه نیز اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

کمبود واگن بزرگترین مشکل مترو شهریر

ارسال پیامک دریافت کارت بلیت خبرنگاری برای 750 نفر

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت مترو در منطقه 22

اتصال مترو پرند و پردیس به تهران

لزوم تکمیل فضاهای پشتیبان خطوط مترو تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی