پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو پارس lx

ایران خودرو در مسیر رضایتمندی مشتریان / به روزآوري تعهدات پژو پارس اتوماتيك

گروه صنعتي ايران خودرو با برنامه ريزي و اولويت بخشي به تامين اقلام كسري و تكميل خودروهاي ناقص، تعداد خودروهاي تحويلي به مشتريان را افزايش داده و برهمين اساس تعهدات معوق هر محصول را در بازه هاي زماني كوتاه مدت به روزآوري مي كند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برهمين اساس محصول پژو پارس […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۶ مرداد ۱۳۹۸

گروه صنعتي ايران خودرو با برنامه ريزي و اولويت بخشي به تامين اقلام كسري و تكميل خودروهاي ناقص، تعداد خودروهاي تحويلي به مشتريان را افزايش داده و برهمين اساس تعهدات معوق هر محصول را در بازه هاي زماني كوتاه مدت به روزآوري مي كند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برهمين اساس محصول پژو پارس اتوماتيك با عرضه و تحويل تعداد كل تعهدات معوق موجود، در هفته آينده به روز مي شود.

دعوتنامه تمامي مشتريان براي تكميل وجه و تحويل خودرو در هفته آينده صادر خواهد شد. بديهي است چنانچه به هر دليلي دعوتنامه مشتريان محترم اين محصول در هفته آينده به دستشان نرسد،‌ مي توانند با مراجعه به نمايندگي محل ثبت نام يا دفتر فروش و بازاريابي شركت ايران خودرو، پيگير ارسال دعوتنامه و تكميل وجوه خود باشند.

اين گزارش مي افزايد، به روزآوري تمامي تعهدات به جا مانده و معوق ايران خودرو به مشتريان درحال انجام است و پس از محصول پارس، به زودي، تعهدات محصول ديگري از گروه صنعتي ايران خودرو به روز خواهد شد.

انتهای پیام/

طرح تبدیل محصولات شرکت ایران خودرو ویژه مردادماه ۹۸ اعلام شد

هایما S7 پلاس چه تغییراتی را تجربه کرده است؟

تعداد خودروهای ناقص در حال رسیدن به عدد صفر است

داخلی سازی کامپیوتر خودرو توسط 2 شرکت خودروساز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی