پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامپیوتر خودرو

داخلی سازی کامپیوتر خودرو توسط 2 شرکت خودروساز

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان از داخلی سازی کامپیوتر خودرو توسط 2 شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد شه‌پری عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه شرکت ایران خودرو و سایپا برای تولید کامپیوتر خودرو چاره‌اندیشی کرده اند، اظهار کرد: این شرکت‌ها با کمک نیروهای […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۸

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان از داخلی سازی کامپیوتر خودرو توسط 2 شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد شه‌پری عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه شرکت ایران خودرو و سایپا برای تولید کامپیوتر خودرو چاره‌اندیشی کرده اند، اظهار کرد: این شرکت‌ها با کمک نیروهای دانشگاهی و نخبگان برای تولید کامپیوتر خودرو برنامه ریزی کرده و حرکت های بزرگی در این زمینه صورت گرفته که شهریور ماه شاهد به نتیجه رسیدن آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: این حق خودروساز است که وضعیت تأمین قطعه را از تک سورس بودن خارج کند و در این زمینه برنامه‌ریزی مفصلی داشته باشد.

شه‌پری با بیان اینکه تأمین کامپیوتر خودرو توسط سه منبع صورت می‌گیرد، گفت: یک قطعه ساز ایرانی نیز در آلمان کامپیوتر خودرو تولید می‌کند که بخشی از آن به ایران صادر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تولید کیسه هوای خودرو در کشور، اظهار کرد: شرکت ایران خودرو در زمینه داخلی سازی ایربگ حرکت بزرگی کرده و تولید چاشنی انفجاری این قطعه نیز با همکاری وزارت دفاع صورت خواهد گرفت.

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان ادامه داد: تولید پارچه ایربگ مشکل خاصی ندارد و داخلی سازی آن امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ فارس

حجم مطالبات قطعه سازان به 20 هزار میلیارد تومان رسید

صنعت قطعه سازی در انتهای مسیر داخلی سازی

حجم مطالبات قطعه سازان به 20 هزار میلیارد تومان رسید

پژو 301 با خودکفایی بیش از 60 درصدی ساخته می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی