پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

عرضه 50 هزار وسیله نقلیه دپو شده به بازار

به گفته مشاور رئیس قوه قضائیه، تاکنون 50 هزار وسیله نقلیه از خودروهای دپو شده به بازار عرضه شده است که همین موضوع سبب کاهش قیمت خودرو در بازار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ناصر سراج مشاور رئیس قوه قضاییه، با اشاره به رسیدگی به پروند تخلفات قیمت خودرو اظهار کرد: با وزیر […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

به گفته مشاور رئیس قوه قضائیه، تاکنون 50 هزار وسیله نقلیه از خودروهای دپو شده به بازار عرضه شده است که همین موضوع سبب کاهش قیمت خودرو در بازار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ناصر سراج مشاور رئیس قوه قضاییه، با اشاره به رسیدگی به پروند تخلفات قیمت خودرو اظهار کرد: با وزیر صمت و تمام قطعه‌سازان خودرو جلسات متعددی برگزار کردیم و به آنها تکلیف کردیم که چگونه رفتار کنند.

وی در این راستا توضیح داد: جلسات بسیاری با تمام قطعه‌سازان و خودروسازان برگزار کردیم، به طوری که تاکنون ۵۰ هزار وسیله نقلیه که دپو شده بود، به‌ دست مردم رسید.

سراج ادامه داد: همچنین قطعه‌سازان را وادار کردیم که قطعات خود را به خودروسازان بدهند و این کار انجام شد.

مشاور رئیس قوه قضائیه با اشاره به اقدامات انجام شده تشریح کرد: به این ترتیب نرخ خودرو سیر نزولی پیدا کرد و بر این اساس گزارش‌های کاملی به رئیس قوه قضاییه ارسال کردیم.

وی همچنین بیان کرد: مراجع رسیدگی‌کننده گزارشات را در دست دارند پرونده در حال رسیدگی است و گزارش به صورت موردی در این رابطه تهیه شده است.

قاضی سراج با اشاره به تلاش‌های سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات صنعت خودرو تشریح کرد: سازمان بازرسی طی ماه‌های گذشته همه تلاش خود را برای کمک به خودروساز‌ها و قطعه‌ساز‌ها کرده است و هیچ‌وقت نخواسته‌ مچ‌گیری کند بلکه در ترخیص قطعات از گمرک یا تأمین نقدینگی قطعه سازان کمک کرده‌ است.

انتهای پیام/

پیش فروش محصولات ایران خودرو از 21 مهرماه آغاز می شود

شرایط فروش اعتباری محصولات ب ام و و مینی پرشیا خودرو اعلام شد

آغاز فروش اعتباری 3 محصول ایران خودرو از فردا ساعت 11

کشوری که موشک نقطه زن می سازد چرا نتواند خودرو خوب بسازد/ لزوم ترسیم راهبرد برای توسعه صنعت خودرو

آغاز فروش اعتباری سه محصول سایپا از فردا 10 صبح

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی