پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ظرفیت قطعه سازان

قطعه سازان برای تهیه مواد اولیه تولید در بورس باید در انتظار عرضه بمانند

رئیس انجمن صنایع همگن و قطعه سازی کشور گفت: برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز، صنایع قطعه سازی باید از طریق بورس اقدام کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تامین مواد اولیه بوجود آورده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن و قطعه سازی کشور با اشاره […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

رئیس انجمن صنایع همگن و قطعه سازی کشور گفت: برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز، صنایع قطعه سازی باید از طریق بورس اقدام کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تامین مواد اولیه بوجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا نجفی منش رئیس انجمن صنایع همگن و قطعه سازی کشور با اشاره به مشکلات تامین مواد اولیه صنایع قطعه سازی خودرو، گفت: برای تهیه مواد اولیه مورد نیاز، صنایع قطعه سازی باید از طریق بورس اقدام کنند و این موضوع مشکلاتی را برای تامین مواد اولیه بوجود آورده است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه پیش از این صنایع قطعه سازی برای تهیه مواد اولیه صنایع مثل فولاد از سهمی بصورت مچینگ برخوردار بودند، افزود: البته این سهم به همان قیمت بورس به آنها عرضه می شد اما فایده این نوع عرضه آن بود که نیاز صنایع به موقع و به اندازه تامین می شد.

رئیس انجمن صنایع همگن و قطعه سازی کشور با بیان اینکه قطعه سازان برای تامین مواد اولیه در بورس با مشکل مواجهند، گفت: با توجه به شرایط فعلی، قطعه سازان برای تهیه ماده اولیه مورد نیاز تولید در بورس باید در انتظار عرضه بمانند در حالی که معلوم نیست چه میزان از کالای مورد نیاز و تقاضای آنها در این بازار عرضه شود.

نجفی منش با بیان اینکه این شرایط مشکلاتی را برای ایفای تعهدات بوجود می آورد، بیان داشت: در حالی که قطعه سازان باید پاسخگوی سفارش و تعهدات خود باشند اما معلوم نیست که بتوانند چه میزان از مواد اولیه مورد نیاز خود را در بورس تهیه کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

رشد 80 درصدی قیمت تولید برخی از قطعات خودرو/ هشدار توقف تولید برخی از قطعات

رویکرد تخصصی کمیسیون صنایع برای رفع موانع تولید

احتمال افزایش قیمت خودرو در پی عدم حمایت از قطعه سازان

طرح ساماندهی بازار خودرو آماده چکش کاری و بررسی است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی