پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

اصلاح بیش از 47 هزار کارت سوخت از خودروهای دوگانه سوز

سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت ۴۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو که به صورت غیرمجاز دوگانه سوز شده اند اصلاح می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد حسین باقری سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: روند صدور کارت جدید […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۹

سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: کارت سوخت ۴۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو که به صورت غیرمجاز دوگانه سوز شده اند اصلاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد حسین باقری سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: روند صدور کارت جدید خودرو برای ماشین‌های تبدیلی از سوی پلیس راهور آغاز شده که این مهم با تعامل وزارت‌خانه‌های نفت، ‌کشور و صنعت، ‌معدن و تجارت محقق شد.

وی در مورد خودروهایی که شامل این طرح می شوند، تاکید کرد: بر اساس آخرین آمار که امروز اعلام شد ۱۳۰ هزار خودرو در سامانه تبدیل رایگان خودروهای عمومی وزارت نفت ثبت نام کرده‌اند که در ارزیابی های صورت گرفته ۴۷ هزار و ۲۰۰ نفر مشمول این طرح می شوند.

سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه‌ تا کنون نیز ۲۰ هزار و ۷۰۰ خودرو دوگانه‌سوز شده و ۵۸۰۰ خودرو نیز در نوبت تبدیل قرار دارند، تصریح کرد: خودروهایی که در کارت خودرو با عنوان دوگانه‌سوز ثبت شده، ‌در جریان معاینه فنی سالانه سیستم گاز آنها نیز بررسی می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

باقری افزود: در این میان تعدادی خودرو وجود دارد که به صورت کارگاهی دوگانه سوز شده‌اند و کارت خودرو برای این خودروها بنزینی صادر شده است که این خودروها باید برای دریافت گواهی سلامت تجهیزات سی ان جی خود، ‌به یکی از مراکز مجازی که وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت معرفی کرده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها و تایید سلامت تجهیزات، پلاک خودروها به پلیس راهور برای تعویض کارت خودرو ارسال شود، گفت: خودروهایی که در معاینات فنی تایید می شوند در لیست پلیس راهور وارد خواهند شد.

سرپرست طرح‌های سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره اهداف در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح، اظهار کرد: این طرح در راستای هوشمندسازی جایگاه‌های سی. ان. جی و جلوگیری از بروز حوادث در جریان است و هدف این بوده که هیچ خودرویی بدون معاینه فنی امکان سوخت‌گیری نداشته باشد.

انتهای پیام / منبع: ایسنا

آخرین وضعیت صدور کارت سوخت اعلام شد

حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت ۳ ماه است

صدور 700 هزار کارت سوخت برای خودروهای شخصی تا به امروز

ایراداتی به طرح سهمیه بندی بنزین وارد است اما اکنون زمان تغییر نیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی