پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز معاینه فنی

آیا هزینه معاینه فنی افزایش می یابد؟

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اعلام کرد: افزایش 30 درصدی هزینه معاینه فنی را به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد دادیم اما ستاد تنظیم بازار با 20 درصد موافقت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور درباره افزایش نرخ معاینه فنی در کشور […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور اعلام کرد: افزایش 30 درصدی هزینه معاینه فنی را به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد دادیم اما ستاد تنظیم بازار با 20 درصد موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید قیصر مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور درباره افزایش نرخ معاینه فنی در کشور گفت: در کشور به ازای 14 میلیون خودروی مشمول، 627 مرکز معاینه فنی داریم که با 802 خط فعالیت می کنند. حدود 2 سال است هزینه معاینه فنی و ارائه خدمات 37 هزار تومان است لذا امسال آمدیم هزینه های سالانه استهلاک، تجهیزات، اجاره و… را آنالیز کردیم و به عددی رسیدیم که از آسیب این صنعت جلوگیری می کند.

وی افزود: افزایش 30 درصدی را به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد دادیم اما ستاد تنظیم بازار با 20 درصد موافقت کرد که بار دیگر درخواست افزایش بیشتر را به ستاد تنظیم بازار برای بررسی ارائه کردیم که به جلسه بعدی ستاد موکول شد.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور با تاکید بر اینکه رقم افزایش 40 و 60 درصدی برای معاینه فنی صحیح نیست، افزود: پیشنهادها پایین تر است و اگر افزایش 30 درصدی به تصویب برسد نرخ معاینه فنی در کشور از 37 هزار تومان فعلی به 48 هزار تومان می رسد، این در حالی است که ستاد تاکنون بر 20 درصد افزایش اصرار دارد.

وی گفت: منتظر تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار هستیم و امیدواریم تا ماه آینده تصمیم نهایی برای افزایش نرخ معاینه فنی در کشور اتخاذ شود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

هزینه معاینه فنی خودرو افزایش می یابد

وجود 400 هزار دستگاه خودرو فرسوده در پایتخت

انتقاد از ابطال قانون «تعیین سن فرسودگی خودروها»

کدام خودروها در سال 99 باید معاینه فنی بگیرند؟

5 مرکز ستاد معاینه فنی خودروهای تهران فردا دایر است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی