پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دنا پلاس توربو اتوماتیک

علت گران تر بودن دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نسبت دنا پلاس چیست؟

به گفته رئیس شورای رقابت، دنا پلاس با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و اصلی ترین علت گرانی این خودرو همین عامل است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رضا شیوا رئیس شورای رقابت در خصوص علت گرانی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک گفت: دنا پلاس با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تفاوت زیادی دارد […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

به گفته رئیس شورای رقابت، دنا پلاس با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و اصلی ترین علت گرانی این خودرو همین عامل است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رضا شیوا رئیس شورای رقابت در خصوص علت گرانی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک گفت: دنا پلاس با دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک تفاوت زیادی دارد و اصلی ترین علت گرانی این خودرو همین عامل است.

وی تشریح کرد: خودروهایی که در حال حاضر تحویل خریداران داده شده با خودروهایی که در گذشته افراد ثبت نام کرده اند متفاوت است. خودرو دنا پلاس که افراد در زمان ثبت نام انتخاب کرده اند دارای آپشن های دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک نبود و تغییرات زیادی روی آن انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: شورای رقابت مصوب کرد که حسابرس و بازرس قانونی که وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی است، تایید کند که آیا به خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک قطعاتی اضافه شده و آن قطعات چه بوده است؟ که منجر شده نام خودرو به دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک تغییر پیدا کند که این کار توسط بازرس انجام شد.

شیوا با تاکید بر اینکه قیمت دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با تایید بازرس و حسابرس قانونی تعیین شد و مورد تایید قرار گرفت، گفت: پس از اینکه مشخص شد چه قطعاتی به دنا پلاس توربو اتوماتیک اضافه شده است، شورا رقابت قبول کرد که قیمت این خودرو افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اسامی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو اعلام شد

۱۶ هزار نفر از متقاضیان 5 محصول ایران ‌خودرو انتخاب شدند

آغاز فروش فوق العاده 5 محصول ایران خودرو

براساس کدام منطق اقتصادی پراید ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی