پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موضوع خودروهای دپو شده ایران خودرو مازندران منتفی است

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت پیرو دستور سرپرست این وزارت خانه از ایران خودرو مازندران بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا صارمیان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت ضمن بازدید از این شرکت، دپو و احتکار خودرو توسط ایران خودرو مازندران […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۹

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت پیرو دستور سرپرست این وزارت خانه از ایران خودرو مازندران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامرضا صارمیان سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت ضمن بازدید از این شرکت، دپو و احتکار خودرو توسط ایران خودرو مازندران را منتفی اعلام کرد.

وی در این بازدید آخرین وضعیت تولید خودروهای ناقصی، آماده تحویل و بارگیری شده را مورد بررسی داد.

سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت همچنین به بررسی مسائل و مشکلاتی اعم از عدم تامین به موقع قطعات خودروهای تولیدی و محدودیتهای تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران در ایام تعطیل و تاخیر 10 تا 15 روزه در ارائه پلاک یا شماره گذاری خودروها از سوی نیروی انتظامی پرداخت.

صارمیان همچنین پیشنهاداتی در خصوص تسریع ارائه پلاک خودروهای آماده تحویل توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور و تسریع در تهیه قطعات کسری خودروهای دپو شده در محوطه کارخانه توسط گروه صنعتی ایران خودرو ارائه نمود.

در این بازدید، پیشنهاداتی جهت تسریع در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان ارایه شد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی