پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کت و شلوار جدید برای تسلا مدل ایکس

شرکت تیونینگ RevoZport در تازه ترین اقدام خود از یک کیت جدید برای خودرو تسلا مدل ایکس رونمایی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیونینگ خودرو همیشه برای مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‌اور ایده‌ی خوبی نیست؛ زیرا ممکن است محصول نهایی در انتها مانند هاچ‌بک به‌نظر برسد. خودروی الکتریکی تسلا مدل ایکس با تیونینگ بخش […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۹

شرکت تیونینگ RevoZport در تازه ترین اقدام خود از یک کیت جدید برای خودرو تسلا مدل ایکس رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیونینگ خودرو همیشه برای مدل‌های شاسی‌بلند و کراس‌اور ایده‌ی خوبی نیست؛ زیرا ممکن است محصول نهایی در انتها مانند هاچ‌بک به‌نظر برسد. خودروی الکتریکی تسلا مدل ایکس با تیونینگ بخش R-Zentric شرکت RevoZport مجهز به کیت مدل XR نیز چنین حالتی دارد.

کیت RevoZport با الهام از مدل 3R Evo، دارای آیرودینامیکی کامپوزیت فیبر کربن، کاپوت منفذدار جدید، اسپلیتر جلو، رکاب‌های کناری، دیفیوزر عقب و بال عقب فعال روی در صندوق عقب است. بال عقب دارای طرح دو تکه است؛ اما در هنگام پایین‌آمدن شبیه یک قطعه به‌نظر می‌رسد.

تسلا مدل ایکس (1)

تیونر RevoZport ادعا می‌کند که این به‌روزرسانی‌ها باعث بهبود جریان هوا می‌شوند و نیروی روبه‌پایین بیشتری ایجاد می‌کند و درگ زیادی ایجاد نخواهند کرد. علاوه‌براین، افزایش ۲۵ میلی‌متری فاصله بین چرخ‌های جلو و ۳۵ میلی‌متری بین چرخ‌های عقب باعث می‌شود تا بتوان از رینگ‌های جدید بهره برد. اندازه رینگ‌های آلیاژی سفارشی ۹ × ۲۲ اینچ در جلو و ۱۱ × ۲۲ اینچ در عقب است و از لاستیک‌های ۲۶۵/۳۵ و ۳۱۵/۳۰ میشلن روی آن‌ها استفاده می‌شود.

تسلا مدل ایکس (2)

شاید برخی به یاد داشته باشند که چند سال پیش، RevoZport کیت به‌روزرسانی دیگری هم برای تسلا مدل X معرفی کرد. شرکت RevoZport مالکان این خودروها را نیز فراموش نکرده است و آن‌ها هم می‌توانند کیت توسعه‌یافته‌ی XR را با قیمت ۳،۹۰۰ دلار سفارش دهند. این کیت شامل گل‌گیرهای عریض، رکاب‌های جانبی جدید و بال کانارد جلو و عقب می‌شود که ظاهر جذاب‌تری به خودرو کراس‌اور برقی تسلا می‌بخشد.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

تسلا مدل Y شگفت انگیز است

بیل گیتس با تقدیر از فورد و جنرال موتورز، نامی از تسلا نیاورد!

آمار فروش خودرو برقی در بازار اروپا از چین جلو زد

آیا می دانیدهای جالب توجه در مورد پورشه!/ ساخت خودرو برقی 112 سال قبل از تولید تسلا مدل S

هزینه تعمیر و نگهداری تسلا مدل S چقدر است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی