پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماکان تیونینگ شده

ماکان تیونینگ شده هامان

به تازگی کمپانی تیونینگ هامان از ماکان تیونینگ شده جدیدی پرده برداشته است.ماکان نیز همانند همتای مسن‌ترش،انتخاب‌های زیادی در سفارشی کردن پیش روی شما گذاشته است. کیت بدنه‌ی سفارشی و موتور بازبینی‌شده ، تمام چیزی می باشد که از یک خودروی تیونینگ شده انتظار داریم.پورشه هامان تیونینگ شده نمونه‌ی بارز این نوع تیونینگ است. تیونر آلمانی […]

javankhodro
دوشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

به تازگی کمپانی تیونینگ هامان از ماکان تیونینگ شده جدیدی پرده برداشته است.ماکان نیز همانند همتای مسن‌ترش،انتخاب‌های زیادی در سفارشی کردن پیش روی شما گذاشته است. کیت بدنه‌ی سفارشی و موتور بازبینی‌شده ، تمام چیزی می باشد که از یک خودروی تیونینگ شده انتظار داریم.پورشه هامان تیونینگ شده نمونه‌ی بارز این نوع تیونینگ است.

تیونر آلمانی ، در تیونینگ قبلی ماکان توجه همه را جلب نکرد اما در این تیونینگ جدید ، کیت بدنه عریض و اسپرت با ظاهری آرام و رام شده ، توجه همه را به خود جلب کرده است.

ماکان تیونینگ شده

این کیت بدنه شامل : گلگیرهای جدید، اسپویلرهای جلوی دوتکه‌ای، رکاب‌های کناری، اسپویلر عقب، طراحی جدید عقب خودرو و یک لایه محافظ سنگی می باشد.بدون در نظر داشتن لوازم ، هزینه این تیونینگ 11326 دلار می باشد. لوازم 2560 دلار و نقاشی و رنگ هم 3927 دلار ، هزینه در بردارد.

اما درنظر داشته باشید که اصلی ترین هزینه مربوط به رینگ‌ها به همراه دیسک‌های تطبیقی و تایرهای 295/30 R22 با سیستم حس‌گر RDK  ، می باشد.

ماکان تیونینگ شده

در زیر کاپوت این ماکان رام شده ، از یک موتور شش سیلندر دیزلی 3.0 لیتری که 305 اسب بخار نیرو و 680 نیوتن متر گشتاور را تولید و به چهار چرخ منتقل می‌کند ، استفاده شده است.این تیونینگ باعث شده است که ماکان تنها در 5.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

اگر خودروی آلمانی دارید ، مراقب جیبتان باشید!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی