پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو_کولئوس_renault_Koleos

شرایط فروش رنو کولئوس (مهر 94)

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، از روز دوشنبه 27 مهرماه همزمان با اجرای برجام، فروش رنو کولئوس خبر داد. شرایط فروش رنو کولئوس شامل طرح نقدی و اعتباری می شود. این خودرو موتور 2.5 لیتری با خروجی موتور 170 اسب بخاری دارد و سیستم انتقال قدرت آن از نوع  CVT بوده و از امکانات رفاهی چون […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، از روز دوشنبه 27 مهرماه همزمان با اجرای برجام، فروش رنو کولئوس خبر داد. شرایط فروش رنو کولئوس شامل طرح نقدی و اعتباری می شود.

این خودرو موتور 2.5 لیتری با خروجی موتور 170 اسب بخاری دارد و سیستم انتقال قدرت آن از نوع  CVT بوده و از امکانات رفاهی چون سقف پانوراما و سیستم هشدار دهنده نقاط کور برخوردار است.

برخی از آپشن های این خودرو عبارتند از: Auto Light، سنسور باران، ترمز دستی برقی، سیستم صوتی حرفه ای Bose دارای آمپلی فایر و 7 اسپیکر و یک ساب بوفر، ایینه های جانبی برقی تاشو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در جلو و عقب و نقطه کور، ESP و …

قیمت پایه این خودرو از سوی نگین خودرو 157 میلیون تومان اعلام شده است که با تخفیف خرید نقدی ویژه طی مدت محدود و در تعداد محدود با قیمت 149,500,000 تومان به فروش می رسد.

رنو کولئوس در فروش اقساطی با 97 میلیون تومان پیش پرداخت و تسهیلات 60 میلیونی با اقساط 12 و 24 ماهه نیز به بازار عرضه خواهد شد. طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو قیمت این خودرو قطعی است و 25 روزه به مشتریان تحویل خواهد شد.

شرایط فروش رنو کولئوس_نگین خودرو_مهر 94

شرایط فروش رنو کولئوس_نگین خودرو_مهر 94

رنو-نیسان مشتری قطعات ایرانی

پیش فروش نقدی و اقساطی کیا سراتو (مهر 94)

فروش محصولات MG با شرایط ویژه (مهر 94)

فروش مشارکتی لکسوس NX300 (مهر 94)

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی