پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو برقی

رایزنی برای برقی کردن خودروها

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از شرکت مپنا و رایزنی برای طرح برقی کردن خودروها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو احمد مرادی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره دستور کار امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز اعضای کمیسیون انرژی مجلس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۹

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از شرکت مپنا و رایزنی برای طرح برقی کردن خودروها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

احمد مرادی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره دستور کار امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از شرکت مپنا( مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران) بازدید کردند و در این بازدید گزارشی از دستاوردها و تولیدات داخلی در حوزه برق، نفت و گاز ارائه شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از مسائل مهمی که در این بازدید مطرح شد بحث برقی کردن خودروها بود که یک نیاز اساسی در کشور به شمار رفته و تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف بنزین و کاهش آلودگی هوا دارد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس تصریح کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته قرار شد تا مپنا طرح توجیهی را در زمینه برقی کردن خودرو ها آماده و کمیسیون انرژی نیز آنان را همراهی کند. در نهایت این طرح به صحن مجلس رفته و دولت را ملزم به برقی کردن خودروها با حمایت از بخش خصوصی کند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

نقشه راه تولید خودرو برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود

ساخت ایستگاه های شارژ خودروهای برقی در تمامی استان ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی