پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش محصولات سایپا

عرضه پنج محصول سايپا با موعد تحويل تابستان ۱۴۰۰

طرح جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در اين طرح، چهار محصول ساينا دنده‌اي، تيبا2، تيبا صندوقدار و سايپا 151 با موعد تحويل تير، مرداد و شهريور 1400 و خودرو كوييك. آر با موعد تحويل شهريور سال آينده عرضه خواهند شد. در طرح مذكور، قيمت نهايي خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۹

طرح جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در اين طرح، چهار محصول ساينا دنده‌اي، تيبا2، تيبا صندوقدار و سايپا 151 با موعد تحويل تير، مرداد و شهريور 1400 و خودرو كوييك. آر با موعد تحويل شهريور سال آينده عرضه خواهند شد.

در طرح مذكور، قيمت نهايي خودرو براساس قيمت روز در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان خواهد بود و زمان تحويل خودروها در هفته چهارم ماه‌هاي ذكر شده است.

متقاضياني كه از خردادماه امسال جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده، پيش‌فروش يكساله و پيش‌فروش مشاركت در توليد نسبت به ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام كرده و از منتخبان طرح‌هاي مذكور نبوده‌اند، نياز به دريافت مجدد كد كاربري و كلمه عبور ندارند.

تمامي محدوديت‌هاي اعمال‌شده در طرح‌هاي قبلي فروش در اين طرح نيز برقرار خواهد بود و پس از انجام قرعه‌كشي، منتخبان مي‌بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه علي‌الحساب پيش‌پرداخت قيمت خودرو اقدام كنند.

در طرح پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا در زمان صدور دعوتنامه، مبلغی از بهاي خودرو كسر مي‌شود، سند خودرو به‌مدت يك‌سال در رهن شركت سايپا باقي خواهد ماند و باقيمانده بهاي خودرو و هزينه‌هاي متعلقه در زمان فك رهن دريافت مي‌شود.

متقاضيان مي‌توانند از ساعت 10 صبح چهارشنبه 9 مهرماه به‌مدت سه‌روز به‌صورت شبانه‌روزي با مراجعه به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا به نشاني saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اخذ شده از سايت، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام كنند.

انتهای پیام/

صنعت خودروسازی و قطعه سازی درحمایت دولت یا دراسارت دولت؟!

آغاز طرح پیش فروش 5 محصول سایپا

خودرو شاهين بالاتر از متوسط جهاني است/ موفقیت سایپا در طراحی و تولید خودرو در سخت ترین شرایط تحریمی بوده است

کراس‌اوور چینی متفاوت/ تجربه رانندگی با چانگان CS35

افتتاح خط تولید پادراپلاس، پروژه بهسازی سالن رنگ و خط تولید اکسل وانت در شرکت زامیاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی