پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رزم حسینی وزیر صمت

پيام تبريك مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به وزير جديد صنعت، معدن و تجارت

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا همزمان با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عليرضا رزم حسيني، به‌عنوان وزير جديد صنعت، معدن و تجارت، در پيامي، ضمن تبريك به‌مناسبت اين انتخاب، بر ادامه حركت صنعت خودرو كشور و اين گروه خودروسازي در زمينه جهاد خودكفايي و توسعه بومي‌سازي در سايه تدابير وزير جديد صمت تأكيد كرد. به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۹

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا همزمان با رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عليرضا رزم حسيني، به‌عنوان وزير جديد صنعت، معدن و تجارت، در پيامي، ضمن تبريك به‌مناسبت اين انتخاب، بر ادامه حركت صنعت خودرو كشور و اين گروه خودروسازي در زمينه جهاد خودكفايي و توسعه بومي‌سازي در سايه تدابير وزير جديد صمت تأكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به عليرضا رزم حسيني، به‌عنوان وزير جديد صنعت، معدن و تجارت، را تبريك گفت.

متن پيام سيدجواد سليماني به شرح زير است:

برادر ارجمند جناب آقاي مهندس عليرضا رزم حسيني

وزير محترم صنعت، معدن و تجارت

رأي بالای نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در خانه ملت به جنابعالي، بيانگر حسن نظر و اعتماد به يكي از مديران جهادی، شايسته، باكفايت و با سابقه در سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران بود.

بدون تردید، ثمره تجربيات گران‌بهاي جنابعالي در چندين دهه فعاليت در عرصه‌هاي مختلف مديريتي، راهگشاي مسير وزارت‌خانه مهم و راهبردي صنعت، معدن و تجارت، چه در بخش توسعه صنايع و معادن كشور و چه در عرصه تجارت و بازرگاني خواهد بود.

حضور جنابعالي در نقش راهبر و هدايتگر مجموعه صنعت، معدن و تجارت، زمينه‌ساز آرامش و اطمينان خاطر در ميان صنعتگران و تلاشگران و ثبات قدم در ادامه مسير حركت جهادي تا دستيابي به اهداف والاي كشور در امر بومي‌سازي و توسعه اقتصادي با بهره‌گيري از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي داخلي خواهد شد.

اينجانب به نمايندگي از مجموعه بزرگ كاركنان و كارگران خدوم و متعهد گروه خودروسازي سايپا، انتصاب جنابعالي را به‌عنوان وزير صنعت، معدن و تجارت تبريك عرض نموده و ضمن اعلام آمادگي گروه سايپا براي پيگيري و اجراي تدابير و راهبري جنابعالي در عرصه صنعت خودرو، توفيق روزافزونتان را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

سيدجواد سليماني

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا

انتهای پیام/

شاهين در بلندمدت بر بازار خودرو كشور اثر مي گذارد/ نگاه مردم نسبت به صنعت خودرو تغییر می کند

عرضه پنج محصول سايپا با موعد تحويل تابستان ۱۴۰۰

صنعت خودروسازی و قطعه سازی درحمایت دولت یا دراسارت دولت؟!

آغاز طرح پیش فروش 5 محصول سایپا

خودرو شاهين بالاتر از متوسط جهاني است/ موفقیت سایپا در طراحی و تولید خودرو در سخت ترین شرایط تحریمی بوده است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی