پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

خودرو نخرید!/ قیمت ها واقعی نیست

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: به خریداران توصیه می‌کنیم در شرایط فعلی به هیچ عنوان از بازار خودرو خرید نکنند چرا که در نهایت منجر به ضرر آن‌ها خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش قیمت خودرو بر روی کاغذ هستیم و همین […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: به خریداران توصیه می‌کنیم در شرایط فعلی به هیچ عنوان از بازار خودرو خرید نکنند چرا که در نهایت منجر به ضرر آن‌ها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: متاسفانه شاهد افزایش قیمت خودرو بر روی کاغذ هستیم و همین امر باعث شده تا قیمت‌ها واقعی نباشد و معاملات را به صفر برساند.

وی گفت: به خریداران توصیه می‌کنیم در شرایط فعلی به هیچ عنوان از بازار خودرو خرید نکنند چرا که در نهایت منجر به ضرر آن‌ها خواهد شد.

این مقام صنفی گفت: به دلیل نداشتن سقف قیمت در این بازار، هرکسی هر قیمتی که دلش می‌خواهد تعیین قیمت می‌کند و قیمت‌ها کاملا سلیقه‌ای و ساختگی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: در دو سه هفته گذشته، هیچکدام از همکاران ما معامله یا قراردادی انجام نداده اند و بازار در رکود کامل به سر می‌برد.

موتمنی گفت: برای مثال قیمت محصولات سایپا امروز در نمایشگاه‌های خودرو و همچنین در فضای مجازی کاملا متفاوت است چنانکه اختلاف قیمت‌ها به بیش از 10 میلیون تومان می‌رسد.

وی در پایان گفت: پیش بینی می‌شود با آمدن وزیر جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت که امروز در مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند و برنامه‌هایی که دارند در هفته‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در بازار خودرو باشیم.

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

توافق همکاری انجمن صنایع همگن قطعه سازی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

شاهين در بلندمدت بر بازار خودرو كشور اثر مي گذارد/ نگاه مردم نسبت به صنعت خودرو تغییر می کند

شکسته شدن حباب قیمت خودرو با عرضه در بورس کالا

شاهين مي تواند نگاه ها به صنعت خودرو را تغيير دهد/ خودروسازی با پرايد سنجش نمي شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی