پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات شرکت ام جی (2)

آشنایی با محصول جدید ام جی

شرکت ام جی در تازه ترین اقدام خود از محصول جدید خود به نام ام جی 5 رونمایی کرد که از طراحی ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ام جی 5 که اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد، نمای جلویی جسورانه‌ای با یک جفت چراغ جلوی زاویه‌دار […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

شرکت ام جی در تازه ترین اقدام خود از محصول جدید خود به نام ام جی 5 رونمایی کرد که از طراحی ظاهری قابل توجهی نیز برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ام جی 5 که اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد، نمای جلویی جسورانه‌ای با یک جفت چراغ جلوی زاویه‌دار دارد. جلوپنجره هم به لطف روکش مشکی براق و رگه‌های مشکی مات در هر دو طرف، جذاب‌تر شده است.

نیم‌رخ کناری شاید بهترین زاویه برای تماشای این خودرو باشد. نکته قابل‌ توجه یک خط طراحی برجسته است که از چراغ‌های جلو تا کنار درها امتداد می‌یابد تا اینکه به سمت بالا انحنا پیدا کرده و در عقب خودرو به اتمام می‌رسد. همچنین یک چین‌خوردگی در امتداد پایه درها قابل مشاهده است.

طراحان ام جی در این مدل از چراغ‌های عقب رنگ‌شده، یک دیفیوزر تهاجمی، لوله اگزوزهای کرومی و یک سپر پیچیده با سطوح منحنی مختلف استفاده کرده‌اند. چراغ‌های عقب به لطف ظاهر C شکل‌شان توجه را به خود جلب می‌کنند.

طول ام جی 5 معادل ۴۶۷۵ میلیمتر، عرض آن ۱۸۴۲ میلیمتر، ارتفاعش ۱۴۸۰ میلیمتر و فاصله بین دو محورش ۲۶۸۰ میلیمتر است.

خریداران چینی می‌توانند از بین دو موتور یکی را انتخاب کنند. اولی یک موتور ۱.۵ لیتری با توان ۱۲۰ اسب بخار و دومی یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با توان ۱۷۳ اسب‌ بخار است.

محصولات شرکت ام جی (3)

این ام جی 5 مخصوص بازار چین با ام جی 5 مدل ۲۰۲۱ تفاوت دارد که هفته گذشته به خط تولید این شرکت بریتانیایی اضافه شده‌ بود. در حالی که آن مدل با نشان ام جی 5 در بریتانیا عرضه می‌شود، اما تقریبا سه سال است به عنوان رووی Ei5 در چین فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

فرصت طلبی آذويكو باز هم به ضرر مشتريان ختم شد/ سازمان تعزيرات، آذويكو را محكوم كرده است

نگاهی به ام جی RX5 ، کراس اووری گمنام در بازار ایران

تکذیب اقدامات غیرقانونی در پیش فروش خودرو های ام جی۳۶۰

خودروسازان در نيمه راه جنگ اقتصادي

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی