پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیمه شخص ثالث

اطلاعیه بیمه مرکزی در خصوص دارندگان بیمه بدنه خودرو

طبق اطلاعیه بیمه مرکزی به دارندگان بیمه بدنه، پیشنهاد شده تا به سبب افزایش قیمت خودرو، با مراجعه به شرکت‌های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به افزایش قیمت خودرو، اخیرا بیمه مرکزی طی اطلاعیه‌ای به دارندگان بیمه بدنه خودرو پیشنهاد کرده که با مراجعه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

طبق اطلاعیه بیمه مرکزی به دارندگان بیمه بدنه، پیشنهاد شده تا به سبب افزایش قیمت خودرو، با مراجعه به شرکت‌های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به افزایش قیمت خودرو، اخیرا بیمه مرکزی طی اطلاعیه‌ای به دارندگان بیمه بدنه خودرو پیشنهاد کرده که با مراجعه به شرکت‌های بیمه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهند تا در هنگام بروز خسارت با مشکل مواجه نشوند.

علت این پیشنهاد اعمال ماده ۱۰ قانون بیمه است. براساس این ماده در صورتی که مالی به کمتر از قیمت واقعی بیمه شده باشد، بیمه گر به تناسب مبلغی که بیمه کرده مسئول خسارت خواهد بود.

البته بیمه‌مرکزی تاکید کرده که اجباری برای افزایش سرمایه وجود ندارد و این تنها یک پیشنهاد از سمت این سازمان است. زیرا بیمه‌گذاری که نسبت به خرید بیمه بدنه براساس قیمت واقعی وسیله نقلیه خود اقدام کرده و مرتکب هیچ تقلب و رفتارخلاف قانونی هم نشد، هیچ تکلیف قانونی ندارد که براثر هربار افزایش قیمت، نسبت به خرید الحاقیه اقدام کند و به لحاظ قانونی شرکت بیمه مکلف است تا سقف بیمه‌نامه،خسارت وارده را جبران کند.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

طرح راننده محور بیمه شخص ثالث از سال آینده اجرا می شود

۱۰ درصد از حق بیمه شخص ثالث رانندگان تاکسی درون شهری حذف شد

گارانتی پرشیا خودرو ، سپری برای سرمایه شما

لزوم راه اندازی بیمه افت قیمت خودرو

خسارت کدام تصادفات رانندگی بدون کروکی پرداخت می‌شود؟

بیمه بدنه خودرو چه خساراتی را پوشش می دهد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی