پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برخورد با کشف حجاب

چگونگی اعتراض به پیامک کشف حجاب

رئیس پلیس شهر تهران اعلام کرد: کشف حجاب در خودرو توسط ماموران راهنمایی و رانندگی به ثبت می رسد، این یعنی میزان خطای جریمه های اشتباهی ثبت شده کشف حجاب بسیار پایین خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رئیس پلیس شهر تهران اعلام کرد افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

رئیس پلیس شهر تهران اعلام کرد: کشف حجاب در خودرو توسط ماموران راهنمایی و رانندگی به ثبت می رسد، این یعنی میزان خطای جریمه های اشتباهی ثبت شده کشف حجاب بسیار پایین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رئیس پلیس شهر تهران اعلام کرد افرادی که پیامک کشف حجاب در خودرو برایشان ارسال می ‌شود، لازم است که به مراکز پلیس مراجعه کنند و ممکن است برخی افراد به این پیامک ها اعتراض داشته و معتقد باشند که این پیامک اشتباهی برای آنان ارسال شده است. در چنین مواردی آن ها باید به پلیس امنیت اخلاقی و یا کلانتری ها مراجعه کرده و فرم مورد نیاز برای اعتراض خود را پر کنند.

سردار حسین رحیمی در ادامه افزود اگر مدرکی مبنی بر صحت پیامک در سامانه خودمان پیدا کنیم به آن فرد ارائه می ‌دهیم تا متوجه علت ارسال پیامک شود، در غیر این صورت مصداق ما ادعای فرد است و برای او رفع سوسابقه ثبت خواهد شد.

لازم به توضیح است که این تخلفات به صورت دستی توسط مامورین راهنمایی و رانندگی به ثبت می رسد و دوربین‌ های ما تخلفات منجر به پیامک طرح ناظر را رصد نخواهند کرد.

انتهای پیام/ منبع: مهر

۴۷درصد از متوفیان حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران است

امروز تردد در کدام معابر ممنوع است؟

اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران پایتخت

ابلاغ مصوبه اصلاح ماده 5 آیین نامه راهنمایی و رانندگی 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی