پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلت هواپیما

وضعیت نرخ بلیت هواپیما مشابه بازار خودرو است

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: به دلیل شیوع کرونا آمار گردشگری بسیار اندک شده و افزایش نرخ بلیت هواپیما به شدت بر این مسأله دامن زده است و به نوعی این صنعت در حال له شدن و از بین رفتن است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حرمت‌الله رفیعی رئیس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۹

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی گفت: به دلیل شیوع کرونا آمار گردشگری بسیار اندک شده و افزایش نرخ بلیت هواپیما به شدت بر این مسأله دامن زده است و به نوعی این صنعت در حال له شدن و از بین رفتن است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حرمت‌الله رفیعی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره افزایش نرخ بلیت هواپیما در کشور، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا وضعیت گردشگری در همه دنیا دچار اختلال شده و در کشور ما وضعیت بدتر است چرا که دولت نسبت به این موضوع اهمیت چندانی قائل نیست.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا آمار گردشگری بسیار اندک شده و افزایش نرخ بلیت هواپیما به شدت بر این مسأله دامن زده است و به نوعی این صنعت در حال له شدن و از بین رفتن است.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی با بیان اینکه متأسفانه نرخ بلیت هواپیما حدود 260 درصد افزایش یافته است، گفت: مردم در حال حاضر در بدترین شرایط اقتصادی به سر می‌برند حال این سؤال مطرح است که چرا باید اقدامات کارشناسی نشده انجام گیرد البته وزیر مربوطه هر چند که اعلام کرده است که افزایش نرخ بلیت هواپیما محمل قانونی ندارد و باطل است ولی ایرلاین‌ها در حال حاضر به دفاتر خدمات مسافرتی اعلام کرده‌اند افزایش نرخ 260 درصدی را لحاظ کنند.

رفیعی تصریح کرد: دستور ایرلاین‌ها اجرایی شده و دفاتر خدمات مسافرتی ملزم به رعایت آن هستند و اگر افزایش نرخ را لحاظ نکنند، سیستم و ارتباط آنها از سوی ایرلاین‌ها قطع می‌شود.

وی گفت: حکایت ایرلاین‌ها مشابه صنعت خودروسازی شده و با هر اتفاقی قیمت بلیت را می‌خواهند افزایش دهند ۱۰ هزار پرسنل سپر بلا قرار می‌گیرند و به ۸۰ میلیون نفر ظلم می‌شود. در حال حاضر بالاترین قیمت بلیت هواپیما در کشور ما انجام شده و مشابه این افزایش نرخ را نداشته‌ایم.

انتهای پیام/ منبع:فارس

ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری بلیت هواپیما

قیمت‌های جدید بلیت هواپیما اعتبار ندارد

اخطاریه کرونایی سازمان هواپیمایی کشوری به 2 شرکت هواپیمایی

قیمت بلیت هواپیما به صورت موقت افزایش می یابد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی