پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل جدید شایان دیزل

مدیرعامل جدید شایان دیزل منصوب شد

فریدون حمیدی به عنوان مدیرعامل جدید شایان دیزل منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فریدون حمیدی در حالی کار خود را در شایان دیزل آغاز خواهد کرد که پیش از این در بخش‌های مختلف صنعت خودرو سابقه فعالیت و مدیریت داشته و اداره حدودا چهار ساله شرکت زامیاد یکی از این سوابق است. […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

فریدون حمیدی به عنوان مدیرعامل جدید شایان دیزل منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فریدون حمیدی در حالی کار خود را در شایان دیزل آغاز خواهد کرد که پیش از این در بخش‌های مختلف صنعت خودرو سابقه فعالیت و مدیریت داشته و اداره حدودا چهار ساله شرکت زامیاد یکی از این سوابق است.

مدیرعاملی سروکروم، عضویت در هیئت مدیره قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و مشاور مدیرعامل سایپا، بخشی سمت‌هایی است که پیش از در اختیار حمیدی بوده است.

حمیدی در دولت یازدهم، مدیرعامل زامیاد بود و توانست در پلتفرم نیسان وانت‌های معروف این شرکت تغییرات مثبتی ایجاد کند اما در مرداد ماه سال ۹۶، با حکم مدیر عامل وقت سایپا از کار برکنار شده بود تا حالا به عنوان مدیرعامل جدید شایان دیزل مشغول به کار شود.

شایان دیزل در شهریور ماه امسال از نخستین کامیون خود رونمایی کرده بود و اولین دستگاه از این ماشین نیز چند هفته بعد به متقاضی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

پیش فروش خودرو عامل ریزش نمادهای خودروسازان در بازار سرمایه

تحولات اساسی در بازار و صنعت خودرو با ورود محصولات جدید سایپا

رشد 12 درصدي تولید خودرو در شركت زامیاد

ارائه خدمات به مشتريان سايپا در طرح “جمعه‌هاي پاييز”

این میزان خیال پردازی برای یک خودرو، پیش از تولید نهایی شگفت‌آور است/ شاسی بلند جدید با درصد بالایی از بومی‌سازی تولید و به بازار عرضه خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی