پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید زامیاد

رشد 12 درصدي تولید خودرو در شركت زامیاد

توليد انواع خودروهای تجاری سبک در شرکت زامیاد در سال جهش توليد همچنان با رشد همراه است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این شرکت توانست تا هفته نخست مهرماه سال جاری با تولید بيش از 17هزار دستگاه انواع خودروهاي تجاري، رشد بیش از 12 درصدی توليد را به نسبت مدت مشابه سال گذشته به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

توليد انواع خودروهای تجاری سبک در شرکت زامیاد در سال جهش توليد همچنان با رشد همراه است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این شرکت توانست تا هفته نخست مهرماه سال جاری با تولید بيش از 17هزار دستگاه انواع خودروهاي تجاري، رشد بیش از 12 درصدی توليد را به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ثبت برساند.

این افزایش تیراژ تولید در شرايطي به دست آمده كه برخي تعطيلات ناخواسته در ابتداي سال به لحاظ شيوع گسترده ويروس كرونا، گريبانگير شركت هاي خودروسازي از جمله زامیاد شده بود.

آمار نشان مي دهد، شركت زامياد در رشد توليد نقطه به نقطه نيز موفق عمل كرده است، به طوري كه ميزان تولید در این شرکت در ماه هاي ارديبهشت، خرداد، تير و مرداد سال جاری نيز در قياس با مدت مشابه سال گذشته، روندي افزايشي داشته است.

شرکت زامياد علي رغم وجود تحریم های بین المللی، توانسته است در سال “جهش تولید” با ایجاد بهره وری در خطوط تولید، همكاري با قطعه سازان و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، میزان تولید محصولات خود را افزايش دهد.

گفتنی است، شرکت زامیاد با ایجاد محیطي ايمن براي كاركنان خود به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، تولید پایدار و مستمر را در دستور کار قرار داده است و انتظار می رود با ادامه روند افزایشی تولید و تنوع در سبد محصولات، شاهد افزايش مجدد سهم بازار اين شركت در پايان سال جاري باشيم.

انتهای پیام/

افتتاح خط تولید پادراپلاس، پروژه بهسازی سالن رنگ و خط تولید اکسل وانت در شرکت زامیاد

هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰ دستگاه کامیونت ” پادرا پلاس” در سال جاری

از نیسان گاوی تا اتاق تانک!/ مروری بر جالب ترین لقب های خودرویی در ایران

زامیاد در افزایش داخلی سازی و کاهش ارزبری موفق عمل کرده است

قیمت محصولات زامیاد اعلام شد

وانت “ریچ” شرکت زامیاد سه ستاره کیفی کسب کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی