پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

چرایی حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در زمان قرعه کشی

معاون فروش ایران خودرو درخصوص علت حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در زمان قرعه کشی بیان کرد: اگر بخواهیم ظرفیت را در مراحل قرعه کشی اعلام کنیم افراد به یک خودرو خاص هجوم می‌آورند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک رحمانی معاون فروش ایران خودرو در خصوص علت حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

معاون فروش ایران خودرو درخصوص علت حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در زمان قرعه کشی بیان کرد: اگر بخواهیم ظرفیت را در مراحل قرعه کشی اعلام کنیم افراد به یک خودرو خاص هجوم می‌آورند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک رحمانی معاون فروش ایران خودرو در خصوص علت حذف ظرفیت ثبت نام خودرو در زمان قرعه کشی، گفت: نیازی به اعلام ظرفیت برای خودروهای ثبت نامی وجود ندارد زیرا مشتریان بر اساس نوع بخشنامه و خودرو در ثبت نام شرکت می‌کنند.

معاون فروش ایران خودرو بیان کرد:هدف از انجام قرعه کشی این است که شبه برگزاری مسابقه از بین برود. اگر بخواهیم ظرفیت را در مراحل قرعه کشی اعلام کنیم افراد به یک خودرو خاص هجوم می‌آورند و بیشتر ثبت نام می کنند و تقاضا برای خودروهای دیگر کم می شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه تعداد ظرفیت خودروها برای خودروساز و ناظران مشخص است،گفت: تعداد ظرفیت خودروها را قبل از شروع ثبت نام مشخص می‌کنیم و این آمارها به دست ناظران و سازمان‌های نظارتی می رسد و جای هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد، فقط تعداد ظرفیت ها اعلام عمومی نمی‌شود تا افراد بتوانند بر اساس علاقه و نیاز خود، خودروی مورد نظر را انتخاب کنند و درگیر مسائل دیگر نشوند.

او ادامه داد: پس از اعلام زمان قرعه کشی،ظرفیت خودروها اعلام عمومی می شود و آمار نهایی در اختیار سازمان‌های نظارتی که در مراحل قرعه کشی حضور ندارند، قرار می گیرد. قرعه کشی کاملا تصادفی است و تمام افراد شانس برابر دارند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اعلام قیمت های جدید خودرو طی روزهای آتی

برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو

مقیمی: صنعت کشور نیازمند تصمیمات سخت و سریع است

شورای رقابت سبب ضرر و زيان هنگفت صنعت خودرو و مصرف كننده نهايى شده است

تنها 10 درصد خریداران بازار خودرو مصرف کننده هستند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی