پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا 3_Mazda 3

فراخوان مزدا 3 به دلیل نشت سوخت

شرکت خودرو‌سازی مزدا به تازگی فراخوانی را برای حدود 15هزار خودروی کامپکت مزدا 3 اعلام کرده است. فراخوان مزدا 3 پس از آن اعلام شد که این شرکت دریافت ، نقصی در سوپاپ قطع‌کننده سوخت خودروهایش وجود دارد. بخشی از این فراخوان به خودروهای مزدا 3 تولید سال‌های 2015 و 2016 مربوط است. در این […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۴

شرکت خودرو‌سازی مزدا به تازگی فراخوانی را برای حدود 15هزار خودروی کامپکت مزدا 3 اعلام کرده است. فراخوان مزدا 3 پس از آن اعلام شد که این شرکت دریافت ، نقصی در سوپاپ قطع‌کننده سوخت خودروهایش وجود دارد.

بخشی از این فراخوان به خودروهای مزدا 3 تولید سال‌های 2015 و 2016 مربوط است. در این خودروها سوپاپ قطع‌کننده سوخت دچار نقص است و این احتمال وجود دارد که سوخت به سیستم خروجی گاز وارد شود. اگر این اتفاق رخ دهد و سوخت زیاد به این سیستم خروجی وارد شود، موجب نشت سوخت و شاید توقف کار موتور شود که خطر سانحه تصادف را در بر خواهد داشت. اگر این نشتی به سیستم احتراق هم برسد، خطر آتش‌سوزی را نیز در پی خواهد داشت.

بر اساس اعلام این شرکت، 14 هزار و 720 دستگاه خودرو در آمریکا مشمول این فراخوان می‌شوند و 136 دستگاه نیز در پورتوریکو. شرکت طی چند هفته آینده به مالکان این خودروها اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

منبع: دنیای اقتصاد

بازگشت مزدا به جاده مخصوص

 

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی