پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ماسک زدن در خودرو شخصی

ماسک زدن در خودرو شخصی نیز اجباری است/ خودرو تک سرنشین ایرادی ندارد

به گفته سردار رحیمی، در هر خودرویی که بیش از یک سرنشین داشته باشد باید ماسک زدن رعایت شود و اگر خودرویی تک سرنشین باشد و راننده آن ماسک نداشته باشد ایرادی ندارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش ایمنی، امنیت، سلامت اظهار کرد: حدود ۱۰ روز از اجرای […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۴ آبان ۱۳۹۹

به گفته سردار رحیمی، در هر خودرویی که بیش از یک سرنشین داشته باشد باید ماسک زدن رعایت شود و اگر خودرویی تک سرنشین باشد و راننده آن ماسک نداشته باشد ایرادی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش ایمنی، امنیت، سلامت اظهار کرد: حدود ۱۰ روز از اجرای طرح مقابله پلیس با افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند گذشته در ابتدا ما فقط تذکر داده‌ایم و ارشاد کرده‌ایم اما از دو، سه روز گذشته با رانندگان، سرنشینان خودرو، مسافران مترو و اصنافی که در آن‌ها ماسک زدن رعایت نمی‌شود برخورد کرده‌ایم.

وی بیان کرد: اعمال جریمه عدم استفاده از ماسک برای تمامی خودروها انجام می‌شود و فرقی نمی‌کند خودرو شخصی باشد یا جزو ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی. در خودرو رانندگانی که ماسک نزنند ۱۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. به ازای هر سرنشین که از ماسک استفاده نکرده باشد راننده ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

این مقام مسئول اشاره کرد: البته در هر خودرویی که بیش از یک سرنشین داشته باشد باید ماسک زدن رعایت شود و اگر خودرویی تک سرنشین باشد و راننده آن ماسک نداشته باشد ایرادی ندارد اما توصیه می‌شود برای حفظ سلامتی حتی وقتی در خودرو تنها هستید هم ماسک بزنید.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه به هیچ عنوان به‌دنبال تعطیلی شهر نیستیم گفت: از اصناف می‌خواهیم در مقابل ورودی پاساژها و مال‌ها افرادی را مستقر کنند تا از ورود آنهایی که از ماسک استفاده نکرده‌اند جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی برای بار نخست تذکر می‌گیرند و برای بار دوم یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و برای سومین بار آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

رحیمی توضیح داد: ما از وزارت بهداشت خواسته‌ایم باتوجه‌به پایش بیماران به ما اعلام کند ویروس کرونا در کدام بخش‌ها بیشتر شیوع دارد و در آنجا آلودگی ایجاد کرده تا بتوانیم تمرکز خود را در آن نقطه بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ منبع: زومیت

چطور متوجه شویم که خودرو به پارکینگ منتقل شده یا به سرقت رفته است؟

افزایش ساعت کاری مراکز شماره گذاری خودرو تا پایان هفته

نوبت‌دهی اینترنتی شماره گذاری و تعویض پلاک کشوری شد

جریمه ماسک نزدن مسافران بر دوش تاکسیرانان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی