پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل سایپا یدک

تشریح بسته بهبود رونق کسب و کار نمایندگی های سایپا

مدیر عامل سایپایدک از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به رونمایی از بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۹

مدیر عامل سایپایدک از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به رونمایی از بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گفت: به روز رسانی و تخصیص اعتبار کمیسیون فروش نمایندگی در ابتدای هرماه و امکان انتخاب محل استفاده اعتبار حق الزحمه نمایندگی ها در سطح گروه محور نخست این بسته خواهد بود.

حیدری منش بازنگری مولفه ها و ضرایب فرمول کمیسیون حق الزحمه فروش با افزایش وابستگی به ارتقای خدمات پس از فروش را محور دوم این بسته اعلام و تصریح کرد: افزایش اعتبار خرید جهت قطعه به نمایندگی ها تاسقف سه برابر و ایجاد امکان فروش قطعات به صورت لیزینگ و با ارائه تسهیلات مناسب نیز به عنوان محورهای سوم و چهارم این بسته خواهد بود.

مدیرعامل سایپایدک با بیان این که تخفیف در قیمت قطعه و خدمات در قراردادهای حجمی با سازمان ها و همچنین امکان تهاتر جریمه تاخیر در تحویل خودروی مشتری با بسته خدمت یا آپشن نیز از دیگر محورهای تعریف شده در این بسته خواهد بود.

وی همچنین به افزایش دو درصدی کارمزد فروش اختیاری آپشن و کارت طلایی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیمی متشکل از مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری نشست های استانی از نمایندگی ها نیز به صورت دوره ای بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

نظرات کارشناسی مختلفی برای ساماندهی بازار خودرو کشور مطرح است/ اتخاذ هر تصمیمی، منوط به تصویب نهایی و اعلام رسمی از سوی وزارت صمت و خودروسازان است

تداوم کاهش قیمت خودرو در هفته جاری/ تعداد معاملات به صفر رسیده است

حمایت مجلس از اقدام سایپا در راستای تولید خودرو داخلی

مراسم قرعه‌کشی ۸ محصول فروش فوق‌العاده سایپا برگزار شد / اسامی منتخبين فردا اعلام می‌شود

مراسم قرعه کشی محصولات سایپا فردا برگزار می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی