پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضدعفونی تاکسی

راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور جهت نظارت بر استفاده شهروندان از ماسک در تاکسی‌ها خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره موضوع استفاده مسافران و رانندگان تاکسی از ماسک، اظهار کرد: موضوع لزوم رعایت استفاده از ماسک هفته پیش […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۶ آبان ۱۳۹۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور جهت نظارت بر استفاده شهروندان از ماسک در تاکسی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره موضوع استفاده مسافران و رانندگان تاکسی از ماسک، اظهار کرد: موضوع لزوم رعایت استفاده از ماسک هفته پیش در برنامه مشترکی با فرماندهی پلیس تهران بزرگ و رئیس پلیس راهور تهران مورد تایید گرفت.

وی گفت:‌ موضوع اعمال قانون رانندگان تاکسی در صورت استفاده نکردن از ماسک توسط راننده و مسافران به پلیس واگذار شده و بر اساس گزارش‌های پلیس اعمال قانون طی یکی دو هفته گذشته به صورت جریمه انجام نگرفته و بیشتر به صورت تذکر و ارشادی بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: اما اخیراً‌ کد جریمه برای عدم استفاده از ماسک به طور رسمی ابلاغ شده که جزئیات برنامه پلیس برای عملیات ثبت جرایم و اعمال قانون‌ باید از سوی پلیس اعلام شود.

قنادان از راه اندازی گشت‌های مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور خبر داد و گفت: تعداد این گشت‌ها در مرحله اول 15 واحد بوده که با توجه به بازخورد مثبت تصمیم به توسعه و افزایش آن داریم. در برنامه ریزی ماموریت این واحدهای عملیاتی به صورت روزانه نقاط مهم و حیاتی برای تردد تاکسی‌ها شناسایی می‌شود و اقدامات لازم در مورد عدم استفاده از ماسک صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هفته جاری برای مدیران شهرداری و ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران گفت: تشدید ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر بر اساس گزارشات هفتگی نماینده‌های وزارت بهداشت، ناوگان تاکسیرانی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین وضعیت را در بین همه انواع حمل‌ونقل عمومی پایتخت به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که علیرغم همه تلاش‌های مداوم همکاران ما در ساعات پیک سفر در حمل و نقل عمومی هست شهروندانی که احساس می‌کنند در مترو و یا اتوبوس به علت شلوغ بودن امکان رعایت فاصله‌‌گذاری اجتماعی نیست بهتر است از تاکسی‌های پایتخت به ویژه تاکسی‌های خطی که وضعیت بهتری دارند و ظرفیت‌شان خالی است بهره‌مند شوند.

قنادان گفت:‌ توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی در پایتخت در حال انجام است و رانندگان می‌توانند جهت دریافت این اقلام به دفاتر تاکسیرانی مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

تاکسیران‌ها در انتظار اعلام قیمت تاکسی‌های یورو ۵

جریمه ماسک نزدن مسافران بر دوش تاکسیرانان

جریمه رانندگان تاکسی و مسافران بدون ماسک چقدر است؟

زمان ورود نخستین تاکسی پرنده به آسمان کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی