پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصول جدید سایپا

ورود کراس اوور جدید سایپا به بازار با نام تجاری «آریا»

کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا از مگاپلتفرم ملی SP100 که چندی پیش رونمایی شد و قرار است در سال ۱۴۰۰ وارد بازار شود، «آریا» نامگذاری شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری و فرهنگستان زبان و ادب فارسی نام خودروی جدید خود که نخستین کراس اوور […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپا از مگاپلتفرم ملی SP100 که چندی پیش رونمایی شد و قرار است در سال ۱۴۰۰ وارد بازار شود، «آریا» نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه خودروسازی سایپا با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری و فرهنگستان زبان و ادب فارسی نام خودروی جدید خود که نخستین کراس اوور ایرانی از مگاپلتفرم ملی SP100 است را «آریا» نامگذاری کرد تا پس از «شاهین» دومین نام تجاری خانواده محصولات جدید SP100 باشد.

بنابراین گزارش، گروه خودروسازی سایپا برای نامگذاری محصول جدید خود، تعدادی اسم را به فرهنگستان زبان و ادب فارسی پیشنهاد کرد که این فرهنگستان، ۵ نام‌ مورد تائید خود را مشخص و به سایپا اعلام کرد.

با توجه به اینکه این خودرو نخستین کراس اورر ایرانی از یک مگاپلتفرم ملی است و چندی پیش با حضور رئیس دفتر ریاست جمهوری و رسانه های گروهی رونمایی شد، نام‌های تایید شده برای دفتر ریاست محترم جمهوری نیز ارسال و از بین آنها، نام «آریا» برای کراس اوور جدید سایپا انتخاب شد.

گفتنی است این خودرو مدرن و دارای طراحی زیبا و به‌روز در سال ۱۴۰۰ وارد بازار ایران خواهد شود.

انتهای پیام/

بازار خودرو سه قیمتی است/ شورای رقابت، قیمت بازار و قیمت ادعایی خودروسازان

دلالان، کاهش ارزش پول ملی و تغییر نرخ ارز، عوامل افزایش قیمت خودرو

تحویل برخی از محصولات سایپا زودتر از موعد مقرر

ال ۹۰ ایرانی تا ۱۸ ماه آینده وارد بازار می شود/ میزان داخلی‌سازی ال۹۰ به ۸۵ درصد می رسد

31 هزار نفر برنده چهارمین طرح پیش فروش سایپا شدند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی