پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو (3)

مزایای خدمات پس از فروش خودروهای شرکت مدیران خودرو دلیلی جهت انتخاب آنان

بیش از پانزده سال از حضور برند MVM در بازار خودرو ایران می گذرد و در طول این مدت شرکت مدیران خودرو با ارتقاء خدمات پس از فروش خود توانسته است درکنار رقبای وارداتی خود قرار گیرد و گاها در پاره ای از موارد حتی گوی سبقت را از آنان برباید. به گزارش پایگاه خبری […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

بیش از پانزده سال از حضور برند MVM در بازار خودرو ایران می گذرد و در طول این مدت شرکت مدیران خودرو با ارتقاء خدمات پس از فروش خود توانسته است درکنار رقبای وارداتی خود قرار گیرد و گاها در پاره ای از موارد حتی گوی سبقت را از آنان برباید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بیش از پانزده سال از حضور برند MVM در بازار خودرو ایران می گذرد و در طول این مدت شرکت مدیران خودرو با ارتقاء خدمات پس از فروش خود توانسته است درکنار رقبای وارداتی خود قرار گیرد و گاها در پاره ای از موارد حتی گوی سبقت را از آنان برباید.

در حال حاضر شبکه خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو از 170 تعمیرگاه مجاز در سراسر کشور برخوردار است که این رقم در برابر رقبای وارداتی همچون: هیوندای، کیا موتورز و تویوتا بسیار بالاتر است.

تعداد بالای نمایندگی های خدمات پس از فروش تضمین کننده دسترسی آسان مالکان خودروهای مدیران خودرو در سراسر ایران است.

از طرفی واردات قطعات اصلی توسط شرکت مدیران خودرو و توزیع آن بین نمایندگی های مجاز و فروشگاه های مستقیم فروش قطعات توانسته است آرامش خیال را به مشتریانی که مالک خودروهای تولید شرکت مدیران خودرو هستند ایجاد کند.

عرضه گسترده قطعات اصلی توسط شرکت مدیران خودرو سبب شده تا قطعات اوریجینال با قیمت های منطقی برای تمامی مشتریان در سراسر کشور قابل دسترس باشد.

از طرفی خوردوهای شرکت مدیران خودرو در سگمنت های متفاوت از شرایط گارانتی مختلف و تعداد سرویس های رایگان مختلفی بهره می برند که این شرایط می تواند برای مشتریانی با سلیقه های متفاوت جذاب باشد.

مدیران خودرو (2)

همچنین تفاوت عمده شرکت مدیران خودرو با سایر واردکنندگان خودرویی تولید کننده بودن این شرکت است.

این مهم سبب می شود در زمانی که واردات خودرو متوقف شده است شرکت مدیران خودرو به ادامه تولید خودرو و پوشش گسترده قطعات یدکی مورد نیاز در سراسر کشور اقدام کند.

همچنین بحث آموزش پرسنل نمایندگی ها، پرسنل فنی آنان و همچنین به روز رسانی طراحی داخلی مراکز خدمات پس از فروش بر اساس آخرین استانداردهای سال 2020 میلادی در حال انجام است و ارتقاء زیرساخت های اتاق انتظار، محل پذیرایی و محل پذیرش مشتریان در ایجاد فضایی دلنشین جهت رفاه مشتریان ضروری است.

در نهایت شرایط متنوع فروش شرکت مدیران خودرو در کنار هزینه های منطقی نگهداری و تعمیرات محصولات و در دسترس بودن قطعات اصلی در سراسر کشور محصولات شرکت مدیران خودرو را به عنوان گزینه ای منطقی در بازار ایران برای افرادی که به دنبال خودوریی متفاوت هستند بدل کرده است.

انتهای پیام/

بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

آشنایی با طرح ” خرید و فروش خودروهای کارکرده ” مدیران خودرودر نمایندگی لطفی پور

ارتقاء و به روز رسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودروبرای سرویس بهتر

مدیران خودروبا کمپین #من_مراقبم به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی خود

معرفی اپلیکیشن خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی