پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید موتورسیکلت

راهکار وزیر صمت برای صنعت موتورسیکلت

وزیر صمت، تجمیع کارخانه ها و تشکیل شرکت های بزرگ و فعال برای برندسازی و رقابت در بازارهای جهانی در صنعت موتورسیکلت را مورد تاکید قرار داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی با اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت ایران بر استفاده از نوآوری‌های روز دنیا […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

وزیر صمت، تجمیع کارخانه ها و تشکیل شرکت های بزرگ و فعال برای برندسازی و رقابت در بازارهای جهانی در صنعت موتورسیکلت را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشستی با اعضای انجمن صنعت موتورسیکلت ایران بر استفاده از نوآوری‌های روز دنیا برای تولید محصولات متنوع و با کیفیت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تنوع در بازارهای جهانی نیازمند ورود شرکت‌های بزرگی از کشورمان است، تجمیع کارخانه ها و تشکیل شرکت های بزرگ و فعال برای برندسازی و رقابت در بازارهای جهانی را مورد تاکید قرار داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان بر این است که مقررات شتاب‌زده نداشته باشیم، گفت: استفاده از نظرات انجمن ها، تشکل ها و فعالان بخش خصوصی همواره در دستور کار خواهد بود.

وی بر لزوم کاهش بروکراسی اداری برای کمک به فعالان بخش خصوصی و تسهیل در امور تولید تاکید کرد و از تولیدکنندگان خواست با گسترش ارتباطات خود در زمینه صادرات و افزایش سهم صادراتی تلاش کنند.

رزم حسینی بر استفاده از ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه به ویژه منطقه اوراسیا تاکید کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

لزوم استفاده راکب و سرنشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی

کاوازاکی Z250 در بازار چه قیمتی است؟

کپی آسیایی از زنبور ایتالیایی/ نگاهی به موتورسیکلت کاوان 125 سی‌سی

تنها با یک کلیک!/ تجربه 3000 کیلومتر رانندگی با هوندا کلیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی