پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان روگ (1)

آشنایی نیسان روگ 2021

شرکت نیسان در تازه ترین اقدام خود از کراس اوور خود نیسان روگ رونمایی کرد محصولی که این شرکت ژاپنی امید زیادی به موفقیت در بازار دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نسل جدید نیسان اکس‌-تریل که در آمریکای شمالی با نام روگ (Rogue) به فروش می‌رسد، در روزهای پایانی خرداد ماه رونمایی شد. […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۹

شرکت نیسان در تازه ترین اقدام خود از کراس اوور خود نیسان روگ رونمایی کرد محصولی که این شرکت ژاپنی امید زیادی به موفقیت در بازار دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نسل جدید نیسان اکس‌-تریل که در آمریکای شمالی با نام روگ (Rogue) به فروش می‌رسد، در روزهای پایانی خرداد ماه رونمایی شد.

با توجه به تغییرات گسترده‌ای که این نسل تجربه کرده، نیسان امید زیادی به موفقیت آن در برابر رقیب مستقیم یعنی تویوتا RAV4 دارد.

شاید بدانید RAV4 پرفروش‌ترین کراس‌اوور جهان به‌شمار می‌رود. این خودرو در ایالات متحده نیز پرفروش‌ترین مدل کلاس خود بوده و اکس-تریل/روگ با کمی فاصله در رتبه دوم ایستاده است. اما نیسان آنقدر به موفقیت این نسل از کراس‌اوور محبوب خود اطمینان دارد که از ماه دسامبر دست به یک اقدام جالب در آمریکا خواهد زد.

نیسان روگ (2)

این خودروساز ژاپنی می‌خواهد در نمایندگی‌های خود امکان رانندگی آزمایشی رایگان با تویوتا RAV4 را برای مشتریان بالقوه فراهم کند! بر اساس پیش‌بینی کارشناسان کمپانی، حدود نیمی از 1,074 نمایندگی نیسان در ایالات متحده به استقبال این استراتژی عجیب خواهند رفت.

به گزارش نشریه اتونیوز جودی ویلر (Judy Wheeler) نائب رئیس دپارتمان فروش و عملیات منطقه‌ای نیسان در پیام ویدیویی که به نمایندگی‌ها ارسال کرده، گفته:

ما می‌دانیم وقتی که مشتریان روگ جدید و RAV4 را در کنار هم مقایسه کنند، آنها با استاندارد، تکنولوژی پیشرفته، طراحی برتر و مهم‌تر از همه ارزش کلی بسیار بالاتر محصول ما شگفت‌زده خواهند شد.

نیسان روگ (4)

آنطور که خانم ویلر در گفتگو با اتونیوز افزوده در صورت رانندگی آزمایشی با روگ و رقبای اصلی، مشتریان به خرید نماینده نیسان ترغیب خواهند شد، چرا که آن بسیار بهتر است.

اما نکته جالب اینکه تویوتا به استقبال استراتژی متفاوت نیسان رفته و نسبت به اجرای آن ابراز خشنودی کرده است! باب کارتر (Bob Carter) مدیر دپارتمان فروش تویوتا در این باره گفته:

«ما مطمئن هستیم نمایندگی‌های آنها و مشتریان کیفیت، ارزش، کاربردپذیری و قابلیت‌های ایمنی که RAV4 را به پرفروش‌ترین شاسی‌بلند ایالات متحده تبدیل کرده، تحسین خواهند نمود.»

نیسان روگ (5)

شیوه عجیب بازاریابی نیسان برای روگ بخشی از یک کمپین تبلیغاتی 4 ماهه است که خانم ویلر آن را با عبارت «قوی‌ترین کمپین بازاریابی تاریخ نیسان» توصیف می‌کند.

ناگفته نماند نیسان روگ 2021 قیمتی برابر با 25,650 دلار دارد. نیروبخش این کراس‌اوور کامپکت یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر با توانایی تولید 181 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور است.

وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را نیز گیربکس CVT بر عهده دارد. این گیربکس در حالت استاندارد نیرو را به سمت محور جلو هدایت می‌کند، ولی در صورت سفارش آپشن 1,400 دلاری AWD چرخ‌های هر دو محور از نیروی تولیدی موتور بهره‌مند می‌شوند.

در مقابل تویوتا برای RAV4 2021 قیمتی برابر با 26,050 دلار تعیین کرده است. در زیر کاپوت این کراس‌اوور فوق‌العاده محبوب یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر قرار دارد.

نیسان روگ (8)

این موتور توانایی تولید 203 اسب بخار قدرت و 249 نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و در مدل پایه با گیربکس هشت سرعته خودکار ترکیب شده است.

انتهای پیام/ منبع: دیجیاتو

معرفی نیسان Z Proto

نیسان از فیبرکربن در محصولات اقتصادی خود استفاده خواهد کرد

نیسان، طی 3 سال آینده نسخه هیبریدی پرفورمنس از GT-R را معرفی می کند

بقا، اصلی ترین هدف رنو و نیسان برای ادغام با یکدیگر

نیسان تعطیلی کارخانه های خود در آمریکا را تمدید کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی