پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمل و نقل عمومی

ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت کاهش یافت

به گفته مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت، در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شهریار افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

به گفته مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت، در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شهریار افندی زاده مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهر تهران که روزانه بیش از ١١ هزار ابتلای جدید و بیش از ٤٥٠ مرگ را رقم میزند ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم بر اعمال محدودیت فعالیت برای ٣ گروه از مشاغل گرفت که بر مبنای آن از ساعت ١٨ دیگر فعالیتی در شهر تهران انجام نشود.

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: متناسب با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت یک ماهه برای فعالیت مشاغل گروه ٢،٣و ٤ به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کاهش ساعت کاری خطوط حمل و نقل عمومی در پایتخت از سوی معاونت حمل و نقل، ترافیک هم اجرا شد.

افندی زاده با تاکید بر اینکه،در ردیف مشاغل گروه ٣ مشخصا به کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری اشاره شده است، گفت: ساعت کار حمل و نقل عمومی حدود ٢ تا ٢.٥ ساعت پس از محدودیت فعالیت اعلام شده از سوی ستاد( ساعت ١٨) در نظر گرفته شده و اکنون آخرین زمان حرکت حمل و نقل عمومی ساعت ٨.٣٠ میباشد.

وی با بیان اینکه همه باید در جهت کاهش شیوع کرونا و اجرای دقیق محدودیت ها همکاری و مساعدت لازم را به عمل آوریم یادآور شد: معاونت حمل و نقل و ترافیک وضعیت خدمات رسانی به مسافران در تمام ناوگان را روزهای اولیه مورد بررسی قرار میدهد و در صورت نیاز به اصلاح ، نسبت به تغییر مجدد زمان و نحوه ی سرویس رسانی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

بهره گیری از هوش مصنوعی به منظور بهینه سازی تردد در شهر

مشکل انتقال تاکسی های نوسازی شده به شهرهای متقاضی رفع شد

250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس طی سه ماه آینده وارد ناوگان می شود

شورای شهر تهران دخالتی در نرخ کرایه تاکسی های اینترنتی ندارد

مدت صدور کارت سوخت کاهش یافت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی