پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 405

بررسی طرح تحول بازار صنعت خودرو در کمیسیون صنایع کلید خورد

طبق دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، این کمیسیون در هفته جاری به بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک می‌پردازد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۵ آبان ماه) خود به بررسی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

طبق دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، این کمیسیون در هفته جاری به بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (۲۵ آبان ماه) خود به بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک، گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی درباره طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران و گزارش کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار درباره طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار می پردازد.

بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور دستورکار روز دوشنبه(۲۶ آبان ماه) کمیسیون صنایع و معادن است.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن روز سه‌شنبه(۲۷ آبان ماه) نشست مشترکی با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان مربوطه در محل این وزارتخانه دارند.

کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری موضوعات نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی از استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مرتبط با کمیسیون را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی از وزارت صمت و معاونت نظارت مجلس بررسی می‌کند.

گفتنی است کمیته صنایع نفت، گاز پتروشیمی به بررسی پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مرکز پژوهش‌ها و اتاق ایران می‌پردازد. کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی نیز طرح اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

فرمول قیمت گذاری دستوری از پایه اشتباه است/ خودروسازان ماهیانه میلیاردها تومان ضرر می کنند

ایران پانزدهمین خودروساز در جهان

کاهش نرخ ارز موجب افت قیمت خودرو نمی شود

مشکل انتقال تاکسی های نوسازی شده به شهرهای متقاضی رفع شد

چرا در صنعت قطعه سازی عقب افتاده ایم؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی