پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه کاین طلایی

تاپ کار ، پورشه کاین را طلایی می کند

پورشه کاین توربو ، خود به تنهایی یک شاسی بلند سریع و گران قیمت و ممتاز می باشد ، اما همواره کسانی وجود دارند که به دنبال چیز بیشتر هستند که در این صورت آنها حتی کاین توربو را   به تیونرهایی چون تاپ کار ممکن است بسپارند. تاپ کار تیونر روسی می باشد که در […]

javankhodro
یکشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۴

پورشه کاین توربو ، خود به تنهایی یک شاسی بلند سریع و گران قیمت و ممتاز می باشد ، اما همواره کسانی وجود دارند که به دنبال چیز بیشتر هستند که در این صورت آنها حتی کاین توربو را   به تیونرهایی چون تاپ کار ممکن است بسپارند.

پورشه کاین طلایی

تاپ کار تیونر روسی می باشد که در اینجا به سراغ کاین توربو رفته است .در این خودرو قسمت هتی مختلفی با فیبر کربن ساخته شده است.قطعاتی چون کاپوت جلو، هواکش‌های جلو، اسپویلر لبه‌ای زیر سپرها، رکاب‌ها، اسپلیتر و دیفیوزر عقب از فیبر کربن مشکی براق ساخته می‌شوند.همچنین برای چرخ ها نیز از مدل‌های ساخت ADV.1 با اندازه 22 اینچی و با رنگ خاکستری کربنی استفاده شده است. در عین حال اگر علاقه‌مند به پیشرانه قوی‌تری باشید، تاپ کار آماده است تا موتور بزرگ 8 سیلندر 4.8 لیتری این خودرو را با دو توربو شارژر بزرگ‌تر تقویت نماید تا بدین ترتیب 80 اسب بخار نیروی بیشتری حاصل گردد. این یعنی قدرت موتور به 600 اسب بخار می‌رسد.

پورشه کاین طلایی پورشه کاین طلایی

استفاده از این فیبر کربن شیک و گران ، 180 هزار یورو به قیمت این خودرو اضافه کرده است .

تا اینجا تاپ کار از توانایی های این مدل اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است ، اما می توان پیش بینی کرد که شتاب صفر تا صد و بیشینه سرعت آن بسیار بهتر از 4.5 ثانیه و 280 کیلومتر بر ساعت کاین توربوی استاندارد باشد.

به نقل از پدال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی