پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودرو در بازار

قیمت ها همچنان در بازار خودرو نزولی است/ معامله ای در بازار صورت نمی گیرد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به روند کاهش نرخ ارز در بازار بیان کرد: بازار خودرو همچنان در رکود کامل به سر می برد و معامله ای در بازار صورت نمی گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز قیمت انواع […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به روند کاهش نرخ ارز در بازار بیان کرد: بازار خودرو همچنان در رکود کامل به سر می برد و معامله ای در بازار صورت نمی گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه با کاهش نرخ ارز قیمت انواع خودرو نیز در بازار کاهش داشته است اظهار کرد: البته معاملات خودرو همچنان در نقطه صفر است و خرید و فروشی در بازار انجام نمی‌گیرد.

وی گفت: طی 2 روز گذشته در هفته جاری کوئیک دنده‌ای کوییک R با قیمت ۱۵۳ میلیون تومان، هایما S7 توربو با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، سورن ۲۴۵ میلیون تومان، سمند LX با قیمت ۱۹۶ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ SLXبه قیمت ۱۹۵میلیون تومان، پژو پارس LX به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ۵ با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ وی ۸ نیز با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان معامله می شود.

موتمنی ادامه داد: رانا با قیمت ۲۱۴ میلیون تومان، رنو تندر پلاس اتوماتیک ۵۱۰ میلیون تومان، تیبا صندوق دار ۱۲۶ میلیون تومان، تیبا هاچ بک ۱۴۱ میلیون تومان،۲۰۷ دنده ۳۱۸ وپژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۴۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

انتهای پیام/ منبع: صدا و سیما

فرمول قیمت گذاری دستوری از پایه اشتباه است/ خودروسازان ماهیانه میلیاردها تومان ضرر می کنند

کاهش نرخ ارز اثری بر بازار موتورسیکلت نداشته است/ رکود بر بازار موتورسیکلت حاکم است

افت 25 درصدی قیمت خودرو در بازار/ پراید 95 میلیون تومان شد

کاهش نرخ ارز موجب افت قیمت خودرو نمی شود

تداوم رکود در بازار خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی